Skocz do zawartości

Aldii02

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i 1999

Osiągnięcia Aldii02

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. W końcu znalazł się czas na ogarnięcie tego. Finalnie przyczyna byla taka jak sie spodziewałem pęknięta sprężyna zatrzaskowa wybieraka. Do wymiany warto sie uzbroić w klucz TORX27 z dziura iza sie to zrobić spod auta ale bez demontażu sterownika sie nie obejdzie. Blaszka bez problemu pasuje ze skrzyni 5hp19FLA (Audi).
  2. Nie do końca się zrozumieliśmy, nie chodzi mi o jakieś opóźnienia czy coś. za utrzymanie pozycji wybieraka odpowiada sprężyna zatrzaskowa wybieraka i podejrzewam, że się uszkodziła. Jak na razie wychodzi na to, że jeżeli lewarek nie jest połączony linką z dźwignią wybieraka na skrzyni to chodzi luźno (tak jak u mnie), więc za utrzymanie pozycji w położeniach PRND odpowiedzialny jest wybierak. Jak w końcu to rozbiorę dam znać czy moje podejrzenia były słuszne.
  3. Po odkreceniu dzwigni i switcha pozycyjnego sama ośka kreci sie bez oporu i gładko. Nie wiem czy tak ma być czy ma przeskakiwac w konkretne pozycje. A w kabinie tez mam wrażenie, ze jest ok linka twardo siedzi, elektromagnes dziala. Zastanawiam sie czy konkretną pozycje ustala lewarek czy wybierak w samej skrzyni.
  4. Witam. Posiadam 523i z 1999r w automacie i ostatnio ni stąd ni zowąd po odpaleniu rano auta, w trakcie przełączania drążka nie ma wyczuwalnego "klikania" pomiędzy każdą pozycja jedynie przejście na m/s jest wyraźne. Szukałem na forum czy już komuś się tak przydarzyło i widziałem, że były podobne sytuacje ale w moim przypadku wszystkie pozycje działają. dodam tylko, że przycisk na drążku działa normalnie więc lekkim szturchnięciem w trakcie jazdy na szczęście z D przęłączę tylko na N.
  5. Witam. Jako nowy użytkownik forum przepraszam, jeżeli coś jest w złym dziale itp. Wracając do tematu, ostatnio pojawił sie mrozy i chciałbym sie zabezpieczyć na wypadek rozładowania akumulatora, zastanawiam się czy powerbank Yato 83080 ma jaki kolwiek sens jako pomoc przy rozruchu mojego e39? Jak na razie po nocy gdzie rano temperatura była -11 autko odpaliło ale na telefonie wyskoczyła informacja o słabej baterii. Powerbank przewiduje jako środek doraźny w przyszłości mam w planie zmienić akumulator i posprawdzać ładowanie itp. dzięki za odpowiedź ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.