Skocz do zawartości

Wieczor1685052521

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E83 2.0d 2008

Osiągnięcia Wieczor1685052521

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. A czemu masz to odlaczonego ? Tzn że on odpowiada za podgrzewanie płynu który idzie na nagrzewnice lub z nagrzewnicy?
  2. Tak jestem pewien że ten termostat koło wentylatora jest tylko w wersji AT w serwisie byłem i po Vinie rozebral cały układ na schemacie samochód jak kupowałem był 3 letni wymieniłem w nim silnik jakieś 3 lata temu A ostatnio robiłem rozrząd i może wtedy coś pojebali
  3. Dzięki za naprowadzanie bo to właśnie chyba o ten elektrozawor z dodatkową pompka wody chodzi też podobno się psują i nawet by pasowało do objawów bo on steruje przepływem płynu do nagrzewnic :D
  4. Jest jeszcze jedna opcja którą może odpowiadać za mój problem A mianowicie elektrozawor z dodatkową pompka płynu chłodniczego też podobno się psują Jutro zamawiam i po wymianie dam znać czy pomogło
  5. Tylko że w moim modelu też nie ma tego termostatu bo to jest Manual
  6. Nadmuch może pracować na Maxa chodzi o temperature ustawiona na klimatroniku jeżeli jest na minimum silnik się szybko nagrzewa i wskazówka dochodzi do pionu jeżeli podniose chociaż o 2 stopnie w ciągu kilku sekund wskazówka spada o połowę i tak już zostaje chyba że znowu wylacze grzanie tovz powrotem idzie do góry
  7. Główny raczej sprawny bo po długiej jeździe wszystkie węże są gorące A ten co idzie do chłodnicy jest zimny ale dowiedziałem się że jest jeszcze termostat w obudowie wentylatora i jego zamierzam wymienić bo na egr u mnie nie ma
  8. Mam nadzieję że to jest to bo nie miałem pojęcia że w ogóle tam jest termostat jutro się za niego biorę jeszcze nie wiem jak tam z dostępem do niego ale mam nadzieję że dam rade:-)
  9. No ja rozumie że wtedy odbiera ale wystarczy że z najniższej temperatury podniose o 2 stopnie i w ciągu 3 sekund temp spada na połowę i już się nie podniesie dopóki znowu nie wylacze ciepłego nadmuchu
  10. Witam otwieram nowy temat ponieważ jak podpisałem się pod stare nie otrzymałem odpowiedzi Problem taki jak mam wyłączone nawiewu ciepłego powietrza to w miarę szybko się nagrzewa i wskazówka dochodzi do pionu jak tylkovwlacze ciepłe powietrze to temperatura silnika diametralnie spada i już nie chce się podnieść jakieś konkretne pomysły? Od razu powiem nie ma termostatu na egr główny raczej trzyma bo wszystkie węże gorące A ten do chłodnicy zimny jedyny wpływ na temp to włączanie ogrzewania :/
  11. Jestem pewien że nie ma termostatu egr nawet mechanik to szukał A teraz zaobserwowane nowe zjawisko jak wylacze ciepły nawiew w kabinie temperatura rośnie szybko jak tylko włączę dmuchawe i zwiększa temp grzania to od razu wskazówka opada Terostatvglowny jest raczej ok bo wąż który idzie do chłodnicy jest zimny a reszta gorącą
  12. Witam mój problem polega na tym że auto bardzo wolno się nagrzewa jak jadę że stała prędkością to powoli łapie temp jak zwalniam lub się zatrzymam to spada termostatu egr nie ma w tym silniku A główny wydaje się ok bo po przejechaniu kilkunastu km wszystkie węże są gorące A ten gdzie jest termostat jest zimny ratujcie bo nie wiem co mam robić
  13. Witam mój problem jest taki BMW X3 2.0d 177 km bardzo wolno się nagrzewa jak jadę na równych obrotach temp powoli rośnie jeśli zwalniam lub się zatrzymam to spada u mnie na chłodnicy egr nie ma termostatu także odpada główny termostat też raczej ok bo po kilkunastu km wszystkie węże są gorące A ten co jest w nim termostat jest zimny Ratujcie bo nie mam pomysłu
  14. Wychodzi na to że w tym modelu nie ma termostatu egr To co może być przyczyną wolnego nagrzewania się silnika termostat główny raczej ok bo przy ciepłym silniku wąż jest zimny także nie puszcza ??? :mad2: :mad2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.