Skocz do zawartości

donpablo7x5

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528i 1998,E53 3.0d 2004

Osiągnięcia donpablo7x5

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Myślę że załatwiłem sprawę. Wziąłem szlifierkę trzpieniową i założyłem mini frez. Udało mi się wyfrezować ząbek i przyniosło to efekt. Także spróbuję zrobić kilka i myślę że będzie ok. :D
  2. Witam forumowiczów. Mam taki problem z dżwignią hamulca postojowego, mianowicie dżwignia opada tak jakby zębatka była uszkodzona. próbowałem regulowac linki ,ale to nie odniosło odpowiedniego skutku, były bardzo mocno naciągnięte i je zluzowałem po regulacji w tarczo-bębnach. Trochę to pomogło ,ale ręczny zaciąga się tylko na górnej pozycji i ciężko go zaciągnąć oraz póżniej opuścić. Może ktoś coś grzebał w tym temacie ,więc byłbym wdzięczny za każdą pomoc.
  3. Witam serdecznie w nowym roku i najlepsze życzenia dla forumowiczów :D. W końcu znalazłem czas żeby sprawdzić zgodnie z radą kolegi Szumraka. Znalazłem na pinie 1 -, a na 3 napięcie, po przekręceniu kluczyka na 4 pinie.Więc wszystko gra. Okazało się że te cholerne kabelki ciągle się wysuwały z kostek. Więc wymieniłem je na dłuższe i trochę grubsze. Założyłem i znowu wszystko jest ok :D. Pozdrawiam kolegę Szumraka i dziękuję za podpowiedzi :cool2:
  4. Jeszcze jeden szczegół działa klakson. Chociaż jeden plus. :roll: Wymieniłem też multifunkcję tą gdzie jest zasilanie i przyciski od tempomatu. Niestety nic to nie zmienia.
  5. Nie, taśmy nie sprawdzałem, jakaś mała podpowiedź jak to zrobić.
  6. Sprawdziłem kabelki i są nieuszkodzone, czyli nie dochodzi napięcie do kierownicy. Co dalej :mad2:?
  7. Sorki że tak długo to trwało, ale wypadło mi parę spraw. Sprawdziłem bezpieczniki wszystkie prubówką i multimetrem i tylko 29 nie pokazuje napięcia, ale ciągłość na multimetrze ma. Jak będę miał czas to jeszcze sprawdzę ciągłość tych przewód od multifunkcji.
  8. Ok dziękuję. Jutro sprawdzę. Oby to było tak z tym fartem :duh:
  9. Ten przewód od multifunkcji ma 4 kabelki i one się wypięły z kostki przy poduszce. Poprostu wpiełem je do kostki dobrze kolorami, tylko odwrotnie. Potem poszukałem na zdjęciach w internecie i podłączyłem chyba prawidłowo, tylko multifunkcja i tempomat już nie nie działa. Właśnie się zastanawiałem czy nie spaliłem jakieś bezpieczniki. I nie zauważyłem żeby coś jeszcze nie działało.
  10. No i się pochwaliłem :duh: wszystko działało, ale przestało, najpierw padło oświetlenie przycisków więc odkręciłem poduchę i znalazłem luźny kabel przy kostce przycisków. I jak zaczełem wszystko poprawiać to chyba pomieszałem kabelkami i odwrotnie na kostce podłączyłem. Teraz jest już dobrze chyba, ale nic nie działa tylko klakson. Może ktoś mi podpowie co z tym fantem zrobić. :?:
  11. Sprawdziłem tempomat, działa bezbłędnie :D
  12. Poduszka założona.Kabelki były przy poduszce, wpiełem i sterowanie radyjkiem działa jak trzeba. Przy nowej była kostka od poduchy i druga od sterowania radia i tempomatu. W kierownicy wolne miejsce na tę kostkę i już. :cool2:
  13. Dzięki za pomoc. Jak tylko wszystko zmontuję to dam znać. :)
  14. Dzięki za info, poduszkę mam już upatrzoną. Jeszcze tylko nie wiem co z tymi dwoma kabelkami, jak byś się mógł coś szerzej to byłbym wdzięczny.
  15. Witam forumowiczów. Posiadam w swojej besi kierownicę czteroramienną i chciałbym zamienić ją na multimedialną. Prosiłbym o informacje jakie czary :) muszę wykonać i co muszę dokupić. Będę wdzięczny za wszelkie info :modlitwa:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.