Skocz do zawartości

fklimaszewski

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F30 328i SportLine '16 + xHP stage 3
  • Lokalizacja
    Piaseczno
  • Zawód
    IT Manager

Osiągnięcia fklimaszewski

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Lipa jest, pedał hamulca po wymianie zacisków - MIEKKI!!!, mam nadzieję, że zakodowanie odpowiedniego kodu na S2NHA - zmieni działanie. Ponowne odpowietrzenie rozwiązało problem - auto hamuje super.
  2. Lipa jest, pedał hamulca po wymianie zacisków - MIEKKI!!!, mam nadzieję, że zakodowanie odpowiedniego kodu na S2NHA - zmieni działanie.
  3. Jeszcze zapomniałem napisać sprostowanie do pierwszej mojej wypowiedzi z tego posta - okazało się, że te słabe tarcze i klocki to oryginały! Prawdopodobnie je przegrzałem. Tarcze mają teraz taką fioletowa poświatę oraz drobiny klocka sa wtopione w strukturę tarczy. Prawdopodobnie tarcza po zmiane swojej struktury (część tarczy przegrzana) nagrzewa się nierównomiernie i dlatego jest efekt "bicia". Jest szansa, że te tarcze były (kiedy kupowałem auto) zupełnie nowe i powinienem się z nimi łagodniej obejść na początku - a tak nie było:) Tak, że oryginalne tarcze też można łatwo uszkodzić. f
  4. Dziękuję za pomoc- chętnie postawił bym browara za wskazówki.
  5. Obawiam się, że mechanik nie będzie wiedział, albo nie będzie miał czym zakodować zmiany "S2NHA". Teraz pytanie, czy będzie mi wywalało jakiś błąd, jeśli tego kodowania nie będzie? Czy jakimś bimmer'em to mogę zrobić?
  6. W końcu padło (bylo najprościej) na wymianę zacisków na te od wersji MPerformance. Na razie wymieniam przód - zakup nowych zacisków 2400zł brutto (razem z oryginalnymi klockami - sygnowane przez JURID). Okazuje się, że przewody do zacisków pasują plug&play a montaż jest bezpośrednio do zwrotnicy - czyli nie są potrzebne jarzma. Tarcze prawdopodobnie pójdą firmy FERRODO - 340mm. Jak zmiana przebiegnie bezboleśnie to wymienię także tył.
  7. Mam obecnie jakieś słabe tarcze i klocki założone (nowe, założył poprzedni właściciel, przejechane teraz ok. 10-12k). Podczas hamowania z większych prędkości +100/120km/h tarcze się ewidentnie nagrzewają/puchną, czuć bicie. Oczywiście jak się schłodzi, wszystko wraca do normy. Generalnie, ten zestaw tarcz i klocków - bardzo słabo hamuje. Co polecacie/jakieś doświadczenia? oryginał (tarcze + klocki przód) 4500zł - czy np. Zimmermann? 1500zł, czy może jakiś inny zestaw? Pozdrawiam Filip
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.