Cześć, jestem nowy na forum, w wolnym czasie postanowiłem uszczelnić silnik i niestety auto przestało się rozpędzać. Przed naprawą auto jeździło normalnie, miało zaślepiony EGR. Wymieniałem uszczelkę pokrywy zaworów, miski olejowej, podstawy filtra, uszczelniacze wału, uszczelki montażowe turbiny, wężyki podciśnieniowe, podkładki pod wtryski, plecionki wydechu. Auto odpaliło, pracowało normalnie prędkość maksymalna 140. Sprawdziłem manometrem ciśnienie paliwa wyniosło 1.6, podniosło się dopiero po założeniu regulatora ciśnienia na powrocie pompy, teraz wynosi 4,1 na wolnych obrotach i 4,05 pod obciążeniem, niestety nie pomogło. Odpięcie zaworka turbiny powoduje jeszcze większy spadek mocy, a przepływomierza nie robi różnicy. Turbina ma wyczuwalny luz wzdłużny i delikatnie puszcza olej Dane z inpy: zaślepiony egr, odłączona odma Korekta wtryskiwaczy 1)1.25 2)0,19 3)-1,03 4)-0,12 5)-0,51 6)-0,50 RPM:.............................................751..2078..2559..3042..3375..(gaz do dechy) Soll air mass:...................................433..434....584...646....716....933 ist air mass:....................................508...587...666....726....708....881 soll charge air pressure:.....................917...1208..1375..1632...1579..1999 act charge:...................................1053...1233..1356..1522...1515...1991 soll rail pressure:.............................296...573....706....992....788....1340 rate drift value for the rail pressure:.....286...562....696....736....767....1340 pre supply pressure:.........................4,22....................................4,05 rate main injection:.........................10,57.................................!56,18 Zrobiłem tak trasę 200 km, samochód rozpędza się (słabo) dopiero od 3 tyś poniżej można utrzymywać tylko prędkość, około 90km/h dało się w miarę normalnie podróżować, spalanie nie wzrosło. Następnego dnia auto wkręca się tylko do 2500 rpm (na n i d) osiąga zawrotne 65km/h i słychać świst/gwizd uciekającego powietrza. Sprawdziłem szczelność dolotu zatykając rurę za wyjściem za turbiny i pompując powietrze kompresorem nie słyszałem nigdzie uciekającego powietrza, ciśnienie paliwa też jest ok Teraz samochód stoi w garażu i czeka, nie wiem co jeszcze i w jaki sposób mogę sprawdzić.