Skocz do zawartości

Maestroo

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    2018 318i F30

Osiągnięcia Maestroo

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Moje auto jest z rocznika 2018. Czy ten filtr gpf ma coś wspólnego z zaworem upustu spalin?
  2. Dzięki. Turbina wymieniana byla w Premium Arenie. Bylem w innym Aso. Konsultowalem dynamike. Nie potrafili ocenić czy jest slabsza. Raczej nie przyczepili sie do tego. Jesli chodzi o to przyklejanie sie wskazowki spalania do 20 to podobno jest to standard. Jestem umowiony na ponowna diagnostyke w PA ale az sie boje tam jechac, zeby przy okazji nie popsuli czegoś innego. Jesli chodzi o moj styl kazdy to raczej erycki niz sportowy.
  3. Panowie, po podlaczeniu do komputera u kolegi wyskoczyl blad: "błędne ciśnienie doładowania przed przepustnicą". Wydaje mi sie, ze jest to zwiazane z wadą tej nowej turbiny. Czy ktos mial moze podobny blad i co on konkretnie oznacza? z gory dziekuje
  4. Kolejne rzeczy ktore zauwazylem to troche glosniejsza praca turbiny niz wczesniej (dzwiek cos jak warkot) oraz swist przy wkrecaniu na obroty miedzy 2-3 tys. Spalanie na razie lekko powyzej tego co bylo, ale to nie jest miarodajna obserwacja, bo za krotki czas. Dlaczego mam nie patrzec na wskazowke zuzycia, skoro zachowuje sie zupelnie inaczej niz wczesniej, i nie znam powodu ?
  5. Dzięki, pojade. Dzis jeszcze dzwonilem do kilku ASO w Wawie i powiedzieli ze przy wymianie turbiny nie robi sie zmiany softu. Nie mam pojecia dlaczego to zrobili w moim przypadku. Brak mocy to jedno, ale zachowanie tej wskazowki od spalania jest tez inne niz przed wymiana turbiny
  6. W ASO wymienili turbosprezarke na nowa (good will). Byl problem z zaworem upustu spalin. Po wymianie zauwazylem trzy rzeczy. Po pierwsze, po wymianie, auto zrobilo sie mniej dynamiczne. Zbiera sie powoli, po wcisnieciu pedalu gazu. Potrzebuje kilku sekund zeby przyspieszyc. Po drugie - wskazowka zuzycia paliwa "wariuje" tzn nawet przy delikatnym dodaniu gazu, wskazowka skacze do 20 litrow i tam utrzymuje sie przez kilka sekund. Wczesniej dochodzila do 20, ale odbijala sie i spadala szybko ponizej. Teraz nawet gdy nie dodaje gazu, zaraz po odpaleniu auta (zimny silnik), przy delikatnym ruszaniu, nie dodajac gazu, wskazowka pędzi do 20 i tam zastyga przez 5-6 sekund.. Tutaj link tutaj Po trzecie - wydaje mi sie, ze turbina glosniej pracuje niz ta stara. W ASO powiedzieli, ze na nowo "programowali" auto, bo tak sie robi przy wymianie na nowa turbine, i prawdopodobnie po przedprogramowaniu, auto inaczej sie zachowuje. Dla mnie komfort jazdy jest gorszy, wydaje sie ze auto utracilo moc. Jest to odczucie subiektywne, ale przeciez jezdzilem ponad 2 lata, wiec wiem jak bylo przedtem. Przed wymiana robilem zdjecia tej nowej turbiny, wraz z numerem, nie sadze wiec ze ASO cos kombinowalo, chyba ze ta nowa jest uszkodzona, ale jak to sprawdzic? Teraz wiem,ze nalezalo naprawic zawor, a nie wymieniac cala turbine. Prosze o pomoc, gdzie moze byc problem. Jestem laikiem w tych sprawach. Bede wdzieczny za wszelkie podpowiedzi. Jesli ktos mial podobny problem, mozemy porozmawiac na priv, zeby nie zasmiecac forum . Marcin
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.