Co to pomiaru myślę, że miarodajny. Pomiar starałem się wykonać najlepiej (wdg. mnie jak się da). Nowy aku. naładowany na full, wszystkie świece wykręcone, pierwsze zakręcenie bez adaptera co by zwilżyć dno tłoka i cylindry olejem, no i pomiar. Adapter dobrze wykonany zaworek zwrotny spoko tu brak zastrzeżeń. Manometr jaki był w zestawie chińczyk 0-70bar i tutaj rzeczywiście miałem zastrzeżenia więc kupiłem drugi Wika 0-40bar. Pomiar identyczny jak na chińczyku 22bar na każdym garze. Poszedłem dalej 😄 mam w pracy dostęp do "wysokich" ciśnień i sprawdziłem manometry i tu wyrazy uznani dla chin (Falcon) za dokładność wskazań. Cóż wychodzi na to że silnik po prostu bardzo ładnie (równo) zużyty 😄 nie martwi mnie to bo jak pisałem silnik ma już prawie 600k i bedzie wyciągany do remontu. Jedyne co mnie irytuje, że nie mogę znaleźć potwierdzonych danych jakie powinno być ciśnienie zdrowej jednostki. Nawet w TIS jest instrukcja jak zrobić pomiar ale danych porównawczych już brak. Jedyne szczątkowe dane (nie potwierdzone) jakie udało mi się odszukać na zagranicznych stronach to że, 350-400psi to silnik zdrowy, to by wychodziło 25-28bar.
Ktoś coś na temat?