Skocz do zawartości

jolo975

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 320d 184km LCI 2010

Osiągnięcia jolo975

  1. Tak, aku wyładowane, także temat do zamknięcia
  2. Cześć, Jestem od 2 dni na kempingu i napotklem problem z brakiem zasilania w samochodzie, ale po kolei. Auto działo normalnie wsiadłem do środka i razem ze mną komar który usiadł na lampce koło lusterka wstecznego, miałem ręcznik w ręce więc go zabiłem uderzając niezbyt mocno w te lampkę(nie mam przycisku sos). Po tym wysiadlem z auta i zauważyłem że nie zasunela się szyba w drzwiach, wziąłem kluczyki i chciałem zamknąć auto i jedne co to światła awaryjne mrugnely a dźwięku zamka brak. No to myślę że sprawdzę zapłon, kluczyk do stacyjki, przycisk start i nic, tylko ekran na środku się wyłączył i włączył. Dodadkowy bagażnik się nie otwiera ani z pilota ani z przycisku. Jedyne co mi przychodzi do głowy to rozładowane aku ale auto często stoi po około 7-10 dni po czym bez zajakniecia odpala a tutaj po 2 dniach trup? Bede wdzięczy za pomoc bo jutro muszę wyjechać a na lawetę trochę mało tu miejsca :D
  3. Dzień dobry, potrzebuję nasadkę do śrub zabezpieczających z kompletu o numerze: 36136786419 Numer nasadki to 31, z tego co się dowiedziałem można ją dokupić ale nigdzie nie mogę znaleźć. Dziękuję
  4. Ja miałem u siebie B12 + Eibach i wymieniłem amorki z przodu jak się skończyły na właśnie Koni str.t. Auto jest jakieś 5mm wyżej ale komfort znacznie wyższy. Przejechałem na nich około 30kkm i nie mogę powiedzieć złego słowa.
  5. BMW E92 2.0d 184km Spalanie na przestrzeni 40k km średnie wyszło 6,75l Głownie dojeżdżam do pracy pod Krakowem, 60km dziennie 50/50 miasto i autostrada. Średnie spalanie na takiej trasie to 7,5l. Jakbym jechał łagodniej to spokojnie poniżej 7 da się zejść ale jadąc do pracy trzeba się przynajmniej jazdą nacieszyć :D W trasie jadąc spokojnie można zejść grubo poniżej 6, najmniej miałem 5,2 litra jadąc przez Danię. A w Niemczech w nocy wychodziło około 7,5 litra. Samo miasto ~8,5l Cała ekologia na miejscu. Plus zdjęcie z wyjazdu do Austrii w Alpy, auto załadowane prawie pod dach. Dodatkowo mam opony przód 225 a tył 255 co też na pewno nie pozostaje bez wpływu na spalanie
  6. Cześć, sprawdź ten wątek, może problem jest taki sam https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=347973
  7. Dzień dobry, Planuję ściągnąć kolektor dolotowy i zawór EGR żeby je wyczyścić, proszę o pomoc w dobraniu odpowiednich uszczelek oraz rzeczy które wypadałoby przy okazji wymienić Numer VIN: WBAKK310X0E547313 Dziękuję za pomoc :)
  8. Hejka Proszę o sprawdzenie: WBAKK310X0E547313 Dzięki
  9. Dzień dobry, BMW E92 E547313, potrzebuję: 1. Amortyzatory przód - lepiej brać Sachs czy sprawdzą się też Monroe OESpectum? 2. Poduszki, odboje i osłony amortyzatora, 3. Końcówki drążków kierowniczych (P+L), 4. Łączniki stabilizatora (P+L) Dziękuję i pozdrawiam
  10. Sorki że dopiero teraz ale wcześnie nie miałem jednak czasu..
  11. Na weekendzie zrobię zdjęcia i pomiary. Ewentualnie możesz wcześniej sprawdzić inny filtr ale szkoda wydawać kasę jak może się to okazać tylko jego mocowanie
  12. Chyba udało mi się rozwiązać problem. Po odkręceniu osłony pierwszy strzał to była zawleczka przy podgrzewaczu, udało się ją docisnąć jakieś 2-3 mm, przewody od wtyczki od podgrzewacza pociągnąłem drugą stroną przewodu paliwowego. Wsiadam, odpalam i dalej słychać ten dźwięk. :mad2: No to znowu pod auto, poluzowałem filtr i zobaczyłem na nim jakieś oznaczenie niebieskim kolorem, wiec przesunąłem filtr tak żeby mocowanie zaczynało się tam gdzie ta kreska Pod autem mało miejsca było, teraz widzę że mogłem bo cofnąć trochę bardziej I jak ręka odjął :D jak narazie auto jeździ, nic nie słychać. Czyli problem mogło okazać się mocowanie filtra :duh: daw_cio Daj znać czy takie rozwiązanie sprawdzi się też u Ciebie
  13. Cześć, mam taki sam problem. Zaczęło się dokładnie tak jak u Ciebie, wymiana filtra paliwa (wymieniłem na Mann) odpaliłem auto, chodziło elegancko, cichutko. Zgasiłem na jakieś pół godzinki, odpaliłem i pojawił się taki właśnie dźwięk z okolic filtra. Na weekendzie postaram się go zdemontować i zobaczyć czy o coś nie uderza ewentualnie jakieś gumę podłożyć pomiędzy mocowanie a bude, jak nie pomoże to spróbuję z kolejnym filtrem. Dam znać jak uda mi się czegoś dowiedzieć :D
  14. Ja byłem oko 1000km po wymianie oleju i też skorzystałem z możliwości wlania starego, przefiltrowanego.
  15. Też byłem na wymianie rozrządu u Barci, silnik N47 184km, przelot 173k km. Wtryski wyszło elegancko bo je jakiś czas temu też ruszałem, rozrząd był na wykończeniu bo jak się okazało poprzedni właściciel lubił części z dalekiego wschodu, napinacz wyskoczył i trzymał się ledwo co, ślizg posypany na kawałki, można było go zbierać z miski olejowej. Przy okazji zmienili też czujnik ciśnienia paliwa bo jakieś błędy wykazywał i auto jeździ jak powinno :D Szybciutko się uwinęli bo trwało to od 10:30 do 13:15 Miałem tak samo, coś tam lekko stukało ale nie przeszkadzało to, po wymianie już nic nie stuka i nic niepokojącego nie słychać z pod maski :D Najlepszy jest moment jak się przesiada z zastępczego do swojego i nagle robi się cicho a kierownica jest prosto xD Tak, przyjazd tylko i wyłącznie od strony Bukowia, ja jak zobaczyłem tę polną drogę uznałem że wolę nadłożyć ty 7 czy tam 12 km niż pchać się w nieznane xD W sumie to nie wiem, ale jeżeli cena może Ci coś powiedzieć to sam rozrząd bez oleju 3100 zł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.