Cześć, Mam problem z e46 318Ci N42B20 z wypadaniem zapłonu na ciepłym silniku. Silnik przeszedł generalny remont z wymiana słupka i głowicy, ponieważ na 3 cylindrze nie miał ciśnienia co potwierdziła próba paliwowa ( zalanie cylindra ropa i oczekiwanie na zejście poziomu ). Silnik został rozebrany na części pierwsze i złożony na nowych komponentach, wyczyszczony, uszczelniony i sprawdzony dymową metodą szczelności, wymieniony przepływomierz, świece, cewki, czujniki ciśnienia wyczyszczone. Po złożeniu i odpaleniu na zimno chodzi idealnie dopóki nie złapie temperatury wtedy to zaczyna się trzepanie silnikiem i wypadanie zapłonu na cyl. 3 i tak za każdym razem. Ciśnienie na cyl. ma po 15 barów a specjalistyczny serwisowy komputer BMW z serwisu pokazuje normalne parametry życiowe silnika bez żadnych anomalii. Silniczek Valvetronika chodzi lekko bez oporów, sprężynki na miejscu... Proszę o pomoc bo mechanik pomału zaczyna rozkładać ręce...