Skocz do zawartości

lucyfer77

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e46 318Ci, Bmw e38 740i

Osiągnięcia lucyfer77

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Po usunięciu tych problemów chwile chodziło dobrze i dalej trzepie silnikiem co jakiś czas :mad2: szukamy dalej choć poziom irytacji jest na poziomie bańki benzyny i zapałek... :x :duh: :mad2: Obecny stan na dzisiaj wygląda tak: Zlokalizowano przekaznik valvetronika, otworzono i okazalo sie ze w srodku jest mokry a wiec wymiana na drugi. Po wymianie brak wypadania zaplonu na luzie jest ok lecz podczas jazdy ma problemy przy przyspieszaniu, zostala adaptacja silnika valvetronika i zobaczymy co dalej...
  2. Cześć, Mam problem z nawigacją a mianowicie z wyświetlaczem raz świeci i działa normalnie a raz gaśnie i długo długo nie działa i jest zgaszona w czym szukać problemu i jak to naprawić?
  3. A wiec tak przyczyna tego śmiesznego wypadania zapłonu to: - popychacz zaworu się zapiekł - czujnik od valvetronika na 3 wałku miał uszkodzony magnes a dokładnie pękł i spowodował uszkodzenie czujnika Co do ceny naprawy jeszcze nie wiem samochód odbiorę po nowym roku więc koszta przedstawię po odbiorze.
  4. Tak, uszczelniacze zostały wymienione. Po odłączeniu wtyczki koło korka oleju jest bez zmian... Przepływomierz był podmieniany na inny używany, lecz sprawdzimy jeszcze jeden
  5. Cześć, Mam problem z e46 318Ci N42B20 z wypadaniem zapłonu na ciepłym silniku. Silnik przeszedł generalny remont z wymiana słupka i głowicy, ponieważ na 3 cylindrze nie miał ciśnienia co potwierdziła próba paliwowa ( zalanie cylindra ropa i oczekiwanie na zejście poziomu ). Silnik został rozebrany na części pierwsze i złożony na nowych komponentach, wyczyszczony, uszczelniony i sprawdzony dymową metodą szczelności, wymieniony przepływomierz, świece, cewki, czujniki ciśnienia wyczyszczone. Po złożeniu i odpaleniu na zimno chodzi idealnie dopóki nie złapie temperatury wtedy to zaczyna się trzepanie silnikiem i wypadanie zapłonu na cyl. 3 i tak za każdym razem. Ciśnienie na cyl. ma po 15 barów a specjalistyczny serwisowy komputer BMW z serwisu pokazuje normalne parametry życiowe silnika bez żadnych anomalii. Silniczek Valvetronika chodzi lekko bez oporów, sprężynki na miejscu... Proszę o pomoc bo mechanik pomału zaczyna rozkładać ręce...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.