Popieram BigCactus . Nie ma dzisiaj aut bez wad chociaż powinny takie być , poprzednio miałem A6 i serwis oglądałem tylko w trakcie przeglądów za wyjątkiem awarii skrzyni S tronic którą wymienili . Dzisiaj mam opinię niestety po moim egzemplarzu taką sobie ale to nie dyskwalifikuje auta bo jeździ się nim super , chciałbym tylko i oczekiwałbym jak dzwonię do serwisu o jakieś zrozumienie problemu i pomoc , zaproponowanie czegoś konkretnego , " proszę przyjechać zostawi Pan samochód , na czas naprawy dostanie Pan auto zastępcze ..." W moim przypadku Pani która odbiera telefon mówi że mam zadzwonić po asistance i powiedzieć , że nie mogę kontynuować jazdy , jest to jakieś wyjście ale z tego co wiem to tylko na 3 dni !!! Jak u Was wygląda sprawa auta zastępczego jeżeli naprawa trwa dłużej , tydzień , dwa ..... przecież tak też bywa .