Skocz do zawartości

Puch_

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G20(?)

Osiągnięcia Puch_

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Ja dorzucę kilka słów o zwykłych (podstawowych) fotelach z tapicerką materiałową i regulacją podparcia lędźwiowego. Jak dla mnie (193cm/85kg) te fotele są ekstremalnie niewygodne, w szczególności w stosunku do odcinka lędźwiowego. Po 30 min zaczynaja mnie bolec plecy, czego nie mam w żadnym innym samochodzie. Nie pomagają próby regulacji odcinka lędźwiowego (w tym całkowicie „wycofane”), jak dla mnie za bardzo wypycha mi kręgosłup w złym miejscu. Wydaje mi się, ze jest to po części wina dziwnej pozycji (geometrii) przy moim wzroście i ograniczonych możliwości regulacji podstawowego fotela.
  2. Dzięki za Wasze opinie! Na 3er jestem zdecydowany, jestem świadomy specyfiki tego samochodu i ją akceptuję. Mówiąc o komforcie miałem na myśli to, ze szukam specyfikacji, w której 3er będzie najbardziej komfortowa. W tym kontekście pytałem o zawieszenie, tj. standard czy adaptacyjne (pasywny Mpakiet był dla mnie za twardy). Niestety u mnie w okolicy (Śląsk) wszystkie 3er u dealerów są w Mpakiecie, wiec nie mam możliwości sprawdzenia ani zawieszenia standardowego, ani adaptacyjnego.
  3. Jeździłem, ale tylko na jeździe próbnej. ;) Nie potrzebuję, aż tak dużego samochodu jak Superb (wziąłem go trochę z przypadku, przejmowałem po kimś z firmy), stąd pomysł na G20. Osiągi nie są dla mnie nieistotne, dlatego też wyklikałem 330ix. 5 Series spoko pomysł, ale boje się, że z sensownym silnikiem i wyposażeniem będzie totalnie poza moim zasięgiem (nawet z większymi rabatami).
  4. Cześć, To jeszcze ja mam prośbę o ocenę konfiguracji -> https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/t7o4h3k7 Zależy mi na komforcie i dobrym wyposażeniu. Rozważam alternatywnie Mpakiet + zawieszenie adaptacyjne. PS. Przesiadam się z Superba III L&K. Z góry dzięki, Paweł
  5. Dzięki za szybką odpowiedź! Co do aktywnego tempomatu - zakładałem, ze jest on w pakiecie systemów asystujących professional i nie trzeba dodatkowo go zaznaczać. Muszę to potwierdzić zatem.
  6. Cześć! Jestem na etapie konfiguracji G20 i mam pytanie systemy asystujące. Przesiadam się z grupy VAG (Superb III), gdzie mam lane assist z aktywną korektą toru jazdy. Od pewnego czasu polubiłem się z systemem, bo odciąża przy dłużcych trasach. Czy dobrze rozumiem, że w G20 mogę tego oczekiwać dopiero przy systemach asystujących professional? Nie zależy mi na półautonomicznej jeździe, tylko na tym, żeby lane assist był "aktywny". Ps. Podsyłam konfugurację, może ktoś Was zasugeruje coś ciekawego (co warto dodać, a z czego warto zrezygować) -> https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/t7o4h3k7 Z góry dzięki!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.