Siemano, Również mam problem z natychmiastowym przybieraniem sadzy w dpf. Korzystam z aplikacji bimmerlink, wypaliłem dpf po dłuższym czasie (problem z wypaleniem) w końcu jak udało się uruchomić procedurę. jazda na tempomacie 80km/h z tego co pamiętam, temperatura spalin wzrosła, poziom sadzy z 55gram spadł do 5g, Poziom popiolu 0.53 w momencie pomiarów przy czym spalin w dpf 1.10-1.05 skakała. Ciśnienie różnicowe czy tam wsteczne na poziomie 0.11 - 0.08 skakała. Egr sadza 12.59 - 7.88 również chwilowy spadek i wzrost. (12.59 to dużo ? Jutro zamierzam wykrecic i wyczyścić.) egr pozycja docelowa (target position) cały czas -1.0, cykl pracy egr 5.00 stałe. Temperatura silnika 95.66 - 94.86, temperatura oleju 90.40. Zaraz po wypaleniu do 5g poziom sadzy wskoczył do 13g i wzrastał wraz z przyśpieszeniem. Przy 25g komputer zarządał 3/4 procedur. Tempomat ustawiłem na 80 obroty 1900 i wypalanie uruchomiło sie samoczynnie. Caly tydz jeżdzę do pracy autostradą odcinek 20km z rana się nie wypala ale wracając z pracy przy ograniczeniach 100km/h jechałem 90 i czuje jak tunel środkowy się nagrzewa, podłączyłem obd sprawdziłem i dpf w trakcie wypalania. I tak sytuacja powtarza się od tygodnia. Poziom sadzy wzrasta nawet do 45g i wypala nawet do 3g i znow skacze. Jakieś pomysły ?