Skocz do zawartości

DarkAvenger

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia DarkAvenger

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązałem podkładka pod czujnik doładowania seryjny.
  2. tyle to ja wiem, mogę sobie nawet dopływ dospawać, sprawdzić szczelność i pod RTG. Pytam żeby wiedzieć w którym miejscu ja uwalić żeby było dobrze
  3. o stan silnika nie muszę się martwic, zadbał o to mój kolega mechanik
  4. ja mam n47 wiec eksperymentów czas XD
  5. rezultat taki, że muszę mocniejsza pompę zamontować z 550d bo brakuje paliwa. plusy takie ze przy 140-160 pali 5.5l/100, na hamowni wyszło 273.5KM przy 2200mbar w dolocie. Ogólnie czeka mnie jeszcze zmiana listwy CR pompy na wydajniejsza i wymiana wirnika twin-turbo na lżejszy bo mała turbosprężarka ma za dużego laga ale to raczej myślę, ze względu już na przebieg. EGT na poziomie 400-450 stopni wiec zapas jest. co coś zamontuje to czuje się pionierem. Szukałem ostatnio po USA forach jakiś modyfikacji ale nikt nic poza softem i pompa nie robił.
  6. Witam, modyfikował ktoś układ paliwowy w 123d pod pompę z 550d ? chodzi mi konkretnie o listwę wys ciśnienia.
  7. o to właśnie mi chodziło dzięki :D
  8. wg realoem IC z 335d tez nie pasuje a wszedł bez problemu, chodzi mi bardziej czy wymiarowo są takie same.
  9. Witam, ma ktoś może wiedzę na temat czy wtryskiwacze z silnika N57 550d (0445118001) pasują do N47 123d ?
  10. Bardziej szykam czegos plug-and-play z Fmic czy Turboworks tyle, że nie umiem znalesc wymiarow wejsc i wyjsc z IC bo sprzedawane sa w dwoch roznych przylaczach.
  11. Witam, chce zmienic IC w moim 123d e87, ktos przerabial temat i wie jaki podejdzie bez modyfikacji ? Aktualnie na oku mam Turboworks 120/210 i nwm czy podejdzie Z gory dzieki za pomoc
  12. Witam, czy ktoś z was montował może dodatkowy wskaźnik doładowania ? jeśli tak gdzie sie wpinaliście z czujnikiem ? Zakupiłem Greddy i zastanawiam gdzie się wpiąć
  13. Bimmer tool i Torque oby dwie aplikacje podają za male ciśnienie względne jak i bezwzględne po głębszym scanie błędów dochodzi błąd DPF 452A nie wiem czy to dużo zmienia ale 60.5g popiołu i kończące się życie wg bimmer linka 7800km
  14. Witam, mam oto takowy problem moja 123d nie chce ładować więcej jak 1.6bara na pomiarze ciśnienia wkręca się szybko do 1.6 po czym nie drgnie więcej. Dzieje się tak z obiema turbosprężarkami podczas jazdy próbowałem na 4 biegu przeciągnąć ja do końca nie wydmuchała mbar więcej niż ponad 1.6 bar ktoś może spotkał się z podobnym problemem ? zaznaczam ze w układzie dolotowym jak i wydechowym wszystko seryjne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.