Skocz do zawartości

bonisbart

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 3.0d 2003r M57
    E60 3.0d 2006r M57N2

Osiągnięcia bonisbart

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam. Kolego czy ogarnąłeś już problem z dpf?
  2. Witam Szanownych kolegów i zwracam się z prośbą o poradę. Od paru dniu zaczęły dobiegać z okolicy drążka kierowniczego niepokojace odgłosy metalicznego stuku podczas kręcenia kierownica raz w lewo raz prawo na wyłączonym silniku. Załączam filmik https://youtube.com/shorts/Kp4pWA3Z-HI?feature=share Podczas jazdy też słychać stuk przy skręconej kierownicy w prawo. A w lewo nic nie słychać. Czy to może być maglownica? Czy wystarczy dokręćić stopke dociskowa maglownicy czy już tylko regeneracja? Auto jest z Active steering i Dynamic drive z przebiegiem ponoc oryg 180 tys km. Proszę o radę i może zna ktoś miejsce w okolicy Augustowa aby to naprawić. Dziękuję z góry i pozdrawiam.
  3. Witam .mam problem po kodowaniu ncs expert . Na ekranie i w zegarach wywala błąd DSC i dynamic drive skrzynia aut. I auto nie chce jechać.wczoraj w nocy włączył mi się alarm w aucie i musiałem go uciszyć więc odłączyłem akumulator na chwilę żeby wygooglowac i już wiem że trzeba kluczyk włożyć i przekręcić w lewo.potem miałem problemy w idrivie ciągle się włączał .znaczy chciał się włączyć ale tylko ekran BMW buczenie ze środka i restart od nowa próbuje .generalnie już dział idrive auto już jeździ.akumulator zaprogramowany i jest problem po odpaleniu teraz wywala błąd skrzyni biegów a potem dynamic i reszta. Może ktoś coś pomoże.z góry dziękuję.
  4. Witam. Zgłaszam się z prośbą o rozkodowanie nr vin: WBANR71070CR04491
  5. Dziękuję kolego Fuser za poradę.Masz rację.Co do błędu 1028 to mam iste p i d i ograniczyłem w niej EGR do 87.przed ograniczeniem dziwnie wogole pracował kopcił z rana.odma wymieniona też jakby co. A co do przetwornika sterowania EGR to tak jestem pewien że go nie ma.powinien podobno być gdzieś na nadkolu od strony kierowcy tym.Nie jestem pewien że ten wężyk był od niego.jedynie się domyślam gdzie mógł być podłączony. Idzie on pod silnikiem nad osłoną prowadzi gdzieś od strony przetwornika od turbo w stronę koła lewego ale na wysokości nadkola się urywa. Ad 1.ok bardzo możliwe z tą temperatura.zczytalem temp z ukrytego menu .tak jak pisałem grzeje się w miarę równomiernie.tzn dochodzi bez problemu do 90c tylko bardzo długo to zajmuje.przy takiej pogodzie to ze 30 km potrzebuje i to wyższe prędkości cały czas. Ad 2. przed wymiana termostatu głównego na behr albo behru nie pamietam, w lato temp spadała na trasie.teraz też potrafi spaść lekko ale jest 5 C a nie 25c więc sam nie wiem.wymiana termostatu pomogła wtedy ale czy nadal działa dobrze ciężko stwierdzić. Ad 3.Termostat EGR całkiem możliwe że nie działa.A tak wogole to nie rozumiem jego działania przy wywalonym EGR i czemu ktoś go wcześniej zostawił .Nie dołącza rozumiem jak go usunąć żeby było dobrze.prosze o poradę. Ad 4. Webasto,z nim też mam problem.kupilem auto to było bez bezpiecznika w bagażniku.próbuje je uruchomić od jakiegoś czasu.wczesniej odpaliło mi parę razy .kopciło na początku.ale ogólnie grzało środek auta.na Inpie był błąd od dodatkowej pomki wody więc rozebrałem ja i wymieniłem szczotki w silniku.pomoglo ale potem wyskoczył błąd od elektrozaworu i dalej z nim walczę. Ad 5. Wisko to też problem bo chyba właśnie nie do końca mi się załącza.otoz robiłem test z kartonem którym próbowałem je zatrzymać nawet przy rozgrzanym silniku do 90c i bez problemu się zatrzymuje.wiec rozumiem że coś nie tak nim. Ogólnie dużo już naprawiłem w moim ulubionym BMW.ncs.ncs dummy.inpa.ista.dis.zaktualizowalem sterownik silnika i wiele innych ale z tym już potrzebuje pomocy.
  6. Witam.potrzebuje porady.otóż wyskakuje mi na Inpie błąd 1028 Abgasrueckfuehr-Regelung,czyli rozumiem że EGR. U mnie EGR nie ma, jest zaślepka zamiast zaworu,w sensie zamiast zaworu EGR jest rurka pusta podłączona a po lewej stronie gdzie wchodziły spaliny jest zaślepione. Jak wywali błąd potrafi przymulić .skasuje w domu i na drugi dzień powraca.odkrylem że nie ma konwertera ciśnienia sterowania spalinami i znalazłem jeden przewodzik od podciśnienia zerwany pod autem, więc go zaślepiłem bo nie ma go gdzie podłączyć i tak. Druga rzecz o którą chciałbym spytać to temp grzania auta i szybkosc z jaką rośnie? Termostat główny wymieniony.odpowietrzony.przy 5 C rano jadę 6 km i zagrzeje go do 70C ale chwilę podgrzeje go przed domem.zeby zagrzać go do 90 muszę jechać 180 tak przez 10 min,ale najpierw muszę z 20 kilometrów przejechać i to szybciej żeby go do 90C zagrzać.Prosze Was o pomoc w rozwikłaniu tej zagadki co jest z moim BMW ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.