Skocz do zawartości

Matys998

Zarejestrowani
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Augustow

Osiągnięcia Matys998

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Matys998

    Nieszczelne progi...

    Jak to sprawdzić?? chyba tylko wymieniając szybę co??, a uszczelka ta co pod pokrywą silnika wzdłużna ( ta najdłuższa przy szybie na plastiku maskującym ) odgrywa jakąś rolę ważną czy tylko wygłusza silnik?? Bo zauważyłem że u mnie jest jej BRAK...
  2. Matys998

    Nieszczelne progi...

    Auto przygód nie miało, przynajmniej nic nigdzie nie widać, sprawdzane w serwisie BMW pod tym względem na dodatek. maty wygłuszające w drzwiach już sprawdzałem są poprzyklejane. kanały drożne od szyberdachu, przynajmniej woda wylatuje.
  3. Matys998

    Nieszczelne progi...

    Szyba oryginalna...
  4. Matys998

    Nieszczelne progi...

    Jak to można sprawdzić?? trzeba coś rozbierać?
  5. Matys998

    Nieszczelne progi...

    Witam po umyciu auta sączy mi się woda do środka od strony kierowcy i pasażera bliżej tych słupków co są zawiasy, u dołu tuż przy tym łuku gdzie uszczelka zmienia się z poziomu na pion ( bliżej początku nakładki progowej licząc od przodu auta ) - nakładka maskująca uszczelkę. Dodam że kanały od szyberdachu drożne, uszczelki drzwiowe wewnętrzne i zewnętrzne wymienione. proszę o sugestie skąd ta woda.. :|
  6. Matys998

    Ciśnienie na tłokach??

    Tu kolega napisał chyba Stopień sprężania 10.2atm wg książki ale czy stopień sprężania i Ciśnienie na tłokach to jedno i to samo?? No na logikę to tak by wychodziło...... :lol:
  7. Matys998

    Ciśnienie na tłokach??

    Z tym korkiem to moje pytanie i chciałbym wiedzieć czy to normalne że tak dmucha z korka oleju. Bo nie wiem .... :roll:
  8. Matys998

    Ciśnienie na tłokach??

    Witam dziś mechanior zmierzył mi ciśnienie na tłokach i mam 11 atm. Nie wiedział on akurat ile ma mieć ten typ bo co prawda czynnośc była robiona z nalotu :D Samochód 318i e46 silnik M43 1.9 benzyna rok 1998. Jak ktoś zorientowany to proszę o wypowiedzi., Aha i jeszcze przy uruchomionym silniku po odkręceniu korka wlewu oleju trochę dmucha z niego i wydostają się kropelki oleju na silnik - normalne??
  9. Matys998

    Kontrolka engine

    Tylko, sam tezt zegarów nie wkrzesi kontrolki. U mnie też ona się nie zapala i nawet nie wiem czy powinna.? :?
  10. Matys998

    kontrolka od smarowania

    U mnie znowu kontrolka gaśnie odrazu razem z kontrolką od ładowania. ale gdy zgaszę silnik to zapali się ponownie dopiero po jakimś czasie, zależy od tego ile pojeździłem np. po przejechaniu 5km silnik się zgasi później odrazu w pozycję zapłon to kontrolka od oleju zapali się nie raz po ok. 5 minutach może i czasami dłużej. czy to normalne??????? :?: Pozdro...
  11. Matys998

    Kontrolka engine

    Dasz radę to zrobić po przekręceniu kluczyka w pozycji zapłon przytrzymaj lewy guzik na liczniku az pojawi się TEST na wyświetlaczu ( puścić ) i wcisnąć jeszcze raz w pozycję 2.0 po czym puścić i wykonywany jest test zegarów. Pozdro.
  12. Zobacz w progu gumowy korek tzn. ten pod lewarek może nie masz od tego mi się robiło mokro po stronie kierowcy. Jak założyłem tągumę to wszystko ustało jak narazie.
  13. Matys998

    Na 3 tłokach

    Nie płynu z chłodnicy nie ubywa. Nie bardzo rozumiem co z czym się wiąże... ten płyn chłodniczy coś ma wspólnego z uruchomieniem silnika?? Czy ciśnienie jakie się wytwarza pod wpływem temp. No chyba nie będę po każdej jeździe spuszczał ciśnienia z węży chłodniczych :wink:
  14. Matys998

    Na 3 tłokach

    Raczej bardziej twarde... jak się je dotyka to takie "naprężone". A jakie powinny być
  15. Matys998

    Na 3 tłokach

    Bardzo gorące koloru czarnego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.