Skocz do zawartości

paco_

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 530xd 2007r.

Osiągnięcia paco_

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. muszę w takim wypadku zgłębić temat, ale dzięki za ostrzeżenie wszystkie obecne felgi masz tej samej szerokości? Z tego co wyczytałem lepiej mieć te same szerokości przy xdrive, ale zobaczę u siebie jak to wygląda i dam znać
  2. Ciekawe jak u mnie z odbłyśnikami.. Ostatnio byłem na regulacji wysokości położenia świateł na stacji diagnostycznej i zauważyłem że prawa lampa świeci zdecydowanie gorzej niż lewa. To bardziej problem właśnie z odbłyśnikiem, czy po prostu "żarówka" pada? Przy jakim przebiegu resetowałeś skrzynie? To ciekawe co piszesz, będę musiał doczytać o tym, bo z tego co piszesz to większości się udaje to zrobić bez problemu. Na pewno wszystko poszło dobrze u Ciebie?
  3. 1. Ile Cie to kosztowało? 2. Rozumiem, dzięki. Czy światła powitalne będą działały przy zmianie żarówek na ledowe? Czy zbyt duża moc (tych ledowych) nie uszkodzi czegoś w lampie? 4. Szukałem na ali i komplet można kupić za 100-200 zł, także chyba po prostu kupie całe lampy i wymienię. 5. Resetowałeś skrzynie żeby ona nauczyła się takiego trybu jazdy czy tak po prostu miała? Da się ją w ogóle zresetować?
  4. Witajcie, mam klika pytań do użytkowników e60/e61. Autem jeżdżę od niedawna i jest kilka rzeczy które mnie nurtują: 1. Zabrudzone lampy Ostatnio były na polerce i zewnętrzna powłoka jest ok, ale widoczne są zabrudzenia od wewnątrz. Da się to jakoś samemu wyciągnąć, rozkleić i wyczyścić? Gdzieś w internecie widziałem serwis który wycina dziury w plastikach, czyści a później skleja na nowo. To jedna opcja? Nie da się ich rozkleić? 2. Ringi Z racji że mam ksenony to chciałem zmienić sobie ringi i brewkę na białe ledowe, ewentualnie ledowe pomarańczone, te oryginalne mają jakiś taki dziwny kolor i nijak się nie komponują z ksenonami. Na co zwrócić uwagę przy kupnie nowych, ledowych żarówek? Czy wymiana ich na ledowe nie spowoduje wyłączenia świateł powitalnych? Wszystko będzie działało jak na oryginalnych żarówkach? 3. Parowanie lamp przednich Zauważyłem też parowanie lamp, da się je jakoś uszczelnić? Zrobiłbym to przy okazji czyszczenia kloszy. 4. Klosze przednich lamp przeciwmgielnych Są matowe, nie wygląda to estetycznie. Chodzi o zwykle, nie z mpakietu. Da się wymienić same klosze? Szukałem po internecie ale nie mogę nic znaleźć. 5. Skrzynia biegów Mam automat i zauważyłem że bardzo przeciąga 5ty bieg. Przy 90km/h potrafi jechać cały czas na 5tym biegu. To normalne dla tej skrzyni? Da się ją zresetować żeby nauczyła się mojego stylu jazdy? Ostatnio jechałem 100km na "manualu" i jechało się o wiele ekonomiczniej. 6. Kreski na obrotomierzu Podobno miały świadczyć o temperaturze oleju albo płynu chłodzącego, u mnie się nic nie dzieje. Dlaczego? 7. Journey Computer Podobno po 4-godzinnym postoju miał się resetować i pokazywać dane z ostatniej podróży. U mnie to chyba nie działa i pokazuje jakieś inne wartości. Dlaczego? Zresetować go ręcznie? 8. Webasto Mam u siebie webasto i na postoju, przy wyłączonym silniku mogę włączyć sobie ogrzewanie lub klimatyzacje, tak jak i zaplanować ogrzewanie o konkretnej godzinie. Czy dokupienie pilota sprawi że będę mógł sobie z niego odpalać webasto na życzenie? 9. Koła Mam xdrive, czy wszystkie 3 felgi muszą mieć takie samo ET? Taką samość szerokość? Chciałbym włożyć 19" na lato. Oryginalne ET wynosi 43, czy zjechanie do ET30 będzie nie będzie powodowało problemów? Nie wiem czy napisałem wszystko o co chciałem zapytać, ale będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam :)
  5. paco_

    Wielkopolskie

    Cześć! Mam do poskładania silnik w swojej bmw e61 (cały rozrząd, poustawianie wszystkiego, poskładanie do kupy) i potrzebuje kogoś z Konina lub okolic. Możecie mi kogoś polecić?
  6. Rozebrałem dzisiaj cały przód i łańcuch zerwany. Jutro przyjedzie mechanik, zobaczy i będziemy działać dalej :/ Póki co to najgorszy scenariusz. Pytanie czy bardziej będzie się opłacało to robić, czy kupić nowy silnik.
  7. Witajcie, ostatnio stałem się posiadaczem bmw e61 z 2007r. z silnikiem 530xd 235 km z przebiegiem 220 tysięcy kilometrów. Samochód kupiłem z Niemiec jako uszkodzony. Poprzedni właściciel miał go 10 lat i widać po jego stanie że dbał. Póki co zrobiłem tylko tyle, że podładowałem akumulator, bo nie szło go nawet otworzyć pilotem i zanim oddam go do mechanika chciałem zwrócić się do was z pytaniem co może być powodem tego, że samochód kręci, ale nie odpala. Może jest coś typowego na co powinienem zwrócić uwagę w pierwszej kolejności? Dzięki za wszelką pomoc!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.