Witam serdecznie. Zwracam się do was z prośbą o pomoc w sprawie mojego auta z którym walczę już bardzo długo. Pacjent BMW E46 COUPE silnik swap z 1.8 na m54b25 plus LPG (nie za mojej kadencji robiony swap) Problemem jest nie równa praca silnika, odpala przeważnie za 3 razem , bo tak to odpali i zgaśnie, strzelanie w kolektor przy próbie dodania gazu gwałtownie gdy auto jest zimne. Gdy temperatura zejdzie już z niebieskiego Pola silnik chodzi jak zegarek, chodź na gazie chodzi bardzo dobrze, lepiej niż na benzynie. Z tego co zauważyłem gdy jadę na benzynie jest takie uczucie jak by mu brakowało benzyny, tzn delikatnie poszarpuje i słabiej się wkręca na obroty niż na LPG. Wymienione zostało bardzo dużo części i nadal jest kłopot a mianowicie - serwo - disa - pokrywa zaworów (okazała się popękana) - przepływomierz - odma - sondy - podmieniany był komputer - uszczelnienie całego silnika aby nigdzie nie łapał lewego powietrza ani nie lał się olej - wymienione wszystkie czujniki. Nie ruszone były tylko czujniki spalania stukowego. - wtryski - wymiana uszczelek na vanosach Nie został wymieniony jeszcze filtr paliwa, i problem mam z alternatorem. Gdy odpali się auto trzeba dodać delikatnie gazu aby było ładowanie. Czy może mieć to jakiś wpływ na tą nie równa pracę i poszarpywanie na benzynie? Jeśli macie jakieś pomysły prosił bym o pomoc, bo już delikatnie mówiąc brakuje mi sił do tego auta.