Skocz do zawartości

dareczek1986

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 coupe m54b25 2000r.

Osiągnięcia dareczek1986

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Temat do zamknięcia. Samochód sprzedany tak jak był
  2. Adaptacja była kasowana nic to nie pomogło. Problemy z jazda na benzynie były jeszcze przed założeniem lpg do tego auta. Czujniki jeśli były wymieniane to tylko na oryginał lub brane na podmiankę z silnika, który jeździ po dziś dzień. Akurat u nas w okolicy parę tych e46 jest, więc było w czym grzebać. Zapomniałem dodać, że i przepustnica również była zmieniana.
  3. Kolega podpinał pod jakiś komp, ale powiem szczerze nie wiem pod jaki. Niby tam żadnych błędów nie ma. Świece też były wymieniane bo szarpała na gazie. Na gazie chodzi naprawdę dużo dużo lepiej niż na pb. Problemy są tylko można powiedzieć na pb. Na lpg gdy w ciepły dzień przełączy się szybciej tzn za nim zejdzie z niebieskiego pola też jest nierówna praca, lecz prawie nie odczówalna wkręca się na obroty normalnie jedynie na pb jest tragedia.
  4. Witam serdecznie. Zwracam się do was z prośbą o pomoc w sprawie mojego auta z którym walczę już bardzo długo. Pacjent BMW E46 COUPE silnik swap z 1.8 na m54b25 plus LPG (nie za mojej kadencji robiony swap) Problemem jest nie równa praca silnika, odpala przeważnie za 3 razem , bo tak to odpali i zgaśnie, strzelanie w kolektor przy próbie dodania gazu gwałtownie gdy auto jest zimne. Gdy temperatura zejdzie już z niebieskiego Pola silnik chodzi jak zegarek, chodź na gazie chodzi bardzo dobrze, lepiej niż na benzynie. Z tego co zauważyłem gdy jadę na benzynie jest takie uczucie jak by mu brakowało benzyny, tzn delikatnie poszarpuje i słabiej się wkręca na obroty niż na LPG. Wymienione zostało bardzo dużo części i nadal jest kłopot a mianowicie - serwo - disa - pokrywa zaworów (okazała się popękana) - przepływomierz - odma - sondy - podmieniany był komputer - uszczelnienie całego silnika aby nigdzie nie łapał lewego powietrza ani nie lał się olej - wymienione wszystkie czujniki. Nie ruszone były tylko czujniki spalania stukowego. - wtryski - wymiana uszczelek na vanosach Nie został wymieniony jeszcze filtr paliwa, i problem mam z alternatorem. Gdy odpali się auto trzeba dodać delikatnie gazu aby było ładowanie. Czy może mieć to jakiś wpływ na tą nie równa pracę i poszarpywanie na benzynie? Jeśli macie jakieś pomysły prosił bym o pomoc, bo już delikatnie mówiąc brakuje mi sił do tego auta.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.