Witam. Pacjent: BMW 530 xd F11 Rok produkcji: 2013 Silnik: N57N (wedlug realoem) Błąd: 26CF00 - Regulacja ciśnienia wstępnego tłoczenia paliwa: Ciśnienie wstępnego tłoczenia za niskie / dodatni uchyb regulacji. Objawy: Problem pojawił się z dnia na dzień. Jedyne co wtedy było robione to wymiana opon na letnie (z wyważeniem), wymiana oleju z filtrem, filtru powietrza, kabinowego. Przy energicznym przyspieszaniu lub przy dużym obciążeniu (np. jazda pod górkę) auto zaczyna szarpać/drgać. Pierwsze moje odczucie jakby się dławił lub jakby brakowało jednego cylindra. Potem trop poszedł w stronę podpory wału lub VTG. Podpora wymieniona, tłumik drgań przed dyfrem z tyłu w dobrej kondycji, tuleje na mocowaniu przy VTG też w miarę ok. Przy okazji wymiany podpory wymieniłem również filtr paliwa. Niestety to nie pomogło. To szarpanie pojawia się w sposób niecykliczny, zauważyłem też że przy jeździe na autostradzie z prędkością około 100km/h auto nagle dostaje podobnych drgań. Myślałem też że może to od opon ale kierownica wcześniej może lekko drgała ale to nie jakby od wyważenia kół. Zakupiłem sprzęt diagnostyczny Foxwell i pojawił się dwukrotnie błąd 26CF00 - Regulacja ciśnienia wstępnego tłoczenia paliwa: Ciśnienie wstępnego tłoczenia za niskie / dodatni uchyb regulacji. Za drugim razem błąd również wykasowałem (jakiś tydzień temu) i do tej pory się nie pojawił a auto dalej szarpie. Oglądałem 3 wtryskiwacze pod kątem wycieków (4 najbliżej szyby kierowcy jest pod pianką i póki co tego nie rozbierałem). Dodam jeszcze że robiłem LiveTest na zadane ciśnienie paliwa vs. faktycznie wstępne ciśnienie i nie było zauważalnych anomalii ani na postoju, wolnych obrotach ani przy energicznym przyspieszaniu a fizycznie auto nadal szarpało. W internecie nie ma za dużo w tym temacie. Wspomniane jest, że pompa nie może wytworzyć wystarczającego ciśnienia (może). Równie dobrze jakiś czujnik (w układzie paliwowym lub układzie dolotowym) może podawać złe parametry i wtedy mieszkanka będzie zła. Gdzieś na zagranicznym forum wspominali o możliwości zatkania Fuel Strainer (filtr siateczkowy) i tutaj pytanie gdzie mogę ten filtr sprawdzić bo jak wpisuje hasło w wyszukiwarkę to pojawiają mi się kratki dolotowe powietrza, które ostatnio czyściłem. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem lub mógłby naprowadzić na jakiś trop? Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam.