Skocz do zawartości

monika1234

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 428i, 2.0, 2014, cabrio

Osiągnięcia monika1234

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Tylko niestety nie znam się na tym. Twierdzą, że cylinder jest w 75% dobry i nie ma żadnych rys oprócz lekkich użytkowych. Ogólnie auto jest w jednym z lepszych serwisów w okolicy Wrocławia. Teraz chcą patrzeć co z tłokiem i czy go przypadkiem nie trzeba wymienić + ewentualnie czy głowica nie będzie potrzebowała renowacji.
  2. Serwis zajrzał do cylindra i nic nie widział. Muszą ściągnąć tłok aby zweryfikować co się dzieje :(
  3. dzięki, umówiłam się na czwartek na tą kamerkę. Zobaczymy co wyjdzie :)
  4. Dzięki za odpowiedz. Podobno remont droższy od wymiany :(
  5. Cześć, jestem posiadaczką BMW 428i z 2014r. Obecnie mam awarię silnika i zastanawiam się co z tym fantem zrobić. Dwa serwisy stwierdziły, że silnik jest do wymiany. Na jednym cylindrze jest kompresja 2 a na pozostałych trzech 16. Zostały wymienione świece, cewki i wtryski. Brak poprawy pracy, ciśnienie nie podniosło się w cylidnrze. Mechanicy twierdzą, że nie opłaca się zaglądać do głowicy i że na pewno to dół silnika i koszt naprawy będzie wyższy niż wymiana. Czy aby na pewno? Macie jakieś doświadczenie i poratujecie dobrą radą? Odpuścić grzebanie dalej i wymienić silnik? Dodatkowo powiem, że do silnika był podłączony BOX który lekko zwiększał jego moc. Najprawdopodobniej to on jest winowacją usterki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.