Skocz do zawartości

marcink186

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia marcink186

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Przebieg 298 tys, samochod mam od 5 lat, serwisowany systematycznie od nowości olej zmieniany co 20 tys km (nawet wcześniej niż 20 tys) ostatni serwis kilka tygodni temu. Teoretycznie łańcuch powinienem być zmieniony, ale miałem totalnego pecha bo samochód miał iść na sprzedaż w tym miesiącu i chciałem zejść z ceny bo wiedziałem że z takim przebiegiem nikt go nie kupi. Teraz już czeka mnie nowy silnik.
  2. No niestety pasek rozrządu, silnik zmasakrowany i czeka mnie wymiana.
  3. Witam, Dzięki wszystkim za odpowiedzi, samochód już czeka w warsztacie, mój sprawdzony mechanik zaglądnie do niego w poniedziałek, więc napiszę co to było. Akurat był zajęty cały tydzień dlatego starałem się znaleźć kogoś "na szybko", jak widać troszkę mi nie poszło :lol:
  4. W poniedzialek bede wiedzial wiecej to napisze, ja sklaniam sie ku temu ze skoro juz wszytsko mial gotowe to mogl sprawdzic ten sensor. No chyba ze jestem mega pechowcem i poprostu zbieg okolicznosci ze po okolo 70 metrach (wtedy byl pierwszy skok) zerwalem lancuch rozrzadu. Choc wczesniej nie mialem zadnych objawow na ktore skarza sie wlasnie kierowcy f10 z tym silnikiem, zadnych odglosow, silnik chodzi idealnie, spalanie bardzo niskie, nigdy nie zdazyl sie spadek mocy ani problemow z odpalaniem, samochod od nowosci serwisowany, ostatni pelny serwis 4 tygodnie temu. No ale zobaczymy w poniedzialek.
  5. Juz to zrobilem, gdy dowiedzialem sie od niego ze poprostu mialem pecha ze akurat zerwalem lancuch rozrzadu na dystansie 150m od odpalenia akumulatora na kabel i ze to zbieg okolicznosci, ze przed tym zdarzeniem mialem problemy ze startem i akumulatorem. W poniedzialek samochod idzie do innego warsztatu, czyli usterka raczej elektryczna? Jak to widzicie?
  6. Na komputerze pokazuje tylko brak sygnalu z sensora walka rozrzadu , mechanik mial juz nowy w rece ale nie zamontowal bo powiedzial ze na 100% to zerwany lancuch rozrzadu i nawet nie ma sensu go sprawdzac, bo przy probie wlaczenia silnika kolko widoczne przez dziure na sensor sie kreci a nie widac lancucha, a jak podobno sie dowiedzialem przez dziure od sensora nie da sie zobaczyc lancucha a wlasnie to ze widac ruch na kole to oznaka ze lancuch jest na miejscu i je napedza.
  7. Chodzilo mi oczywiscie o lancuch rozrzadu, choc slyszalem znowu ze po dziurze od sensora nie mozna zobaczyc lancucha, ale jak kolo ktore przez nie widac sie kreci to wlasnie swiadczy ze lancuch jest na miejscu, problem bylby gdyby przy probie odpalenia stal w miejscu. W poniedzialek samochod bedzie sprawdzany dokladnie przez innego mechanika, ale dobrze by bylo wiedziec mniej wiecej czy moge wyeliminowac cos co kosztuje grubo kilka tysiecy zlotych niz np gdyby to rzeczywiscie byl tylko sensor walka rozdzadu za kilkaset zlotych, co brzmi o wiele lepiej .
  8. Witam , Czy ktos spotkal sie z podobnym problemem , kilka dni temu wracalem wczesnym ranem i postanowilem troszke odpoczac. Niestety zostawilem wlaczone ogrzewanie, ogrzewanie siedzenia i telefon w ladowarce, mialo to byc 25 minut a zasnelo mi sie na 2 godziny. Po przebudzeniu okazalo sie ze akumulator jest martwy, zadzwonilem po pomoc drogowa i odpalil mnie na kabel po czym silnik znowu zgasl, za drugim razem silnik chodzil i koles z pomocy drogowej powiedzial zebym odjechal bo akumulator slaby i nie moge stac na silniku. Po odjechaniu okolo 70m silnik zgasl i jakby podskoczyl, zrobil tak na z 3 razy i zgasl . Zadzwonilem od razu na pomoc drogowa i od razu sie wrocil, niestety samochod juz nie zapalil , dlatego potrzebna byla laweta do domu. Na nastepny dzien zaprowadzilem samochod do mechanika, ktory podlaczyl samochod do komputera i stwierdzil ze niczego nie widzi oprocz braku sygnalu z sensora walka rozrzadu i prawdopodobnie to on jest do wymiany, dzisiaj zadzwonil do mnie ze lancuch rozrzadu jest do wymiany. Ogolnie, wyjal sensor paska rozrzadu (nie wymienil na nowy) powiedzial mi zebym spojrzal w dziure po sensorze ,po czym staral sie zapalil silnik i powiedzial zebym zobaczyl na te kolo ze kreci sie a nie ma na nim paska. Czy jest mozliwe zeby zobaczyc brak lancucha rozrzadu przez dziure od sensora , czy kolo ktore sie krecilo to kolo na ktorym powinnen byc pasek? Z gory dziekuje za pomoc. Pozdrawiam, Marcin
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.