Skocz do zawartości

maxtym1

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E93 320i

Osiągnięcia maxtym1

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Jestem z Nieporętu nad Zegrzem więc + 50km będzie okej
  2. Witam, noszę się z zamiarem kupna NOXEM do swojego auta. Czy jest ktoś na terenie mazowieckiego, kto mógłby mi wykonać usługę adaptacji silnika po wymianie? Niestety nie posiadam sprzętu do tego a mój mechanik nie do końca się na tym zna.. Z góry bardzo dziękuję za pomoc :D
  3. Wgrał naprawę = znika check na desce na jakieś dwa miesiące, aż znowu nie da o sobie znać. W żadne sposób go nie naprawia, to tylko takie małe oszukanko :D Zacznę od cewek zobaczymy czy coś to da. Dużo czytałem na forach o wtryskach i w wielu przypadkach dopiero ich wymiana sygnalizuje, że były nie do końca sprawne.... Sprawdzę cewki i dam znać!
  4. Dodam, że brat również ma E92 z tym samym motorem, dokładnie ten sam błąd NOXa ale nie ma takich objawów, na postoju cisza i spokój.
  5. Witam forumowiczów, jak w tytule, przy każdym odpaleniu auta na zimnym silniku, przez jakoś 10/15 sekund autem telepie na całej długości plus silnik wydaję jakieś dźwięki, potem ustaje. Natomiast na rozgrzanym przy postoju odczuwane są lekkie drgania. Od kilku miesięcy głowie się co to może być. Jedyne co to świece wymieniłem... pół roku temu wyskoczył mi CHECK z błędem sondy NOX. Mechanik wgrał naprawę by lampa nie denerwowała mnie na desce i tu zbliża się moje pytanie. Jakie są charakterystyczne objawy uszkodzonego NOXa? Obstawiam też problem z wtryskami (kopcenie nawet w lato). Aczkolwiek wymiana zapobiegawczo obydwu komponentów to duży koszt. Czy ktoś ma jakieś podobne doświadczenie za sobą i uporał się z problemem?
  6. Wizyta u mechanika będzie dopiero w poniedziałek, stąd mój post tutaj, aby wcześniej dowiedzieć się czy jest powód do obaw :cry: edit: Właśnie wprowadzałem auto pod garaż i wydaję mi się że coś odkryłem. Czy to charakterystyczne delikatne cykanie w tych motorach N43 (które jest zupełnie normalne) ma coś wspólnego z wtryskiwaczami? Wydaje mi się że to właśnie ten sam dźwięk tylko po tych około 15 sekundach robi się znacznie głośniejszy i słychać go coraz mocniej wraz ze wzrostem obrotów, czy to na jałowym czy podczas jazdy - bez różnicy.
  7. Witam forumowiczów, Dziś rano po odpaleniu auta motor zaczął dziwnie pracować, a mianowicie chodzi mi o stukanie przez co brzmi jak diesel. Poczytałem trochę, że kultura pracy N43 jest trochę głośniejsza, ale to cykanie zwróciło moją uwagę bo nigdy przedtem tego nie słyszałem... Dźwięk dochodzi jakby z prawej strony silnika, nie znam się na mechanice zatem bardzo proszę o pomoc. Dźwięk staje się słyszalny gdzieś po 10 - 15 sekundach odpalenia już rozgrzanego silnika. Załączam link do nagranego przeze mnie filmiku. Dodam, że auto nabyłem rok temu w Lipcu i poprzedni właściciel robił rozrząd około 5 mies. przed sprzedażą, czyli około 1.5 roku temu był robiony. Z dodatkowych rzeczy od jakiegoś czasu podejrzewam wtryski, że są do roboty (wibrację na jałowym biegu, większe spalanie, dymienie). Czy może mieć to jakiś związek?
  8. Witam forumowiczów, Po wymianie akumulatora i klemy pirotechnicznej w swoim E93 wyskoczyły mi błędy poduszki oraz pasów. Poczytałem trochę na forach i nigdzie nie ma konkretnej odpowiedzi na tego typu problem w E92 lub E93 (chyba, że po prostu na taki nie trafiłem). Czy przy wymianie tych elementów była szansa na odłączenie jakiegoś czujnika? Dodam, że klema została wymieniona, gdyż na starej auto nie chciało odpalić. Akumulator był pierwszym podejrzanym, więc i on w tym tygodniu ustąpił miejsce nowemu. Bardzo proszę o pomoc.
  9. Witam wszystkich forumowiczów, Piszę do was z prośbą o pomoc. Otóż od 3 miesięcy jestem posiadaczem E92 z silnikiem 2.0i z roku 2007. Ponownie kupiłem trójkę bo rok temu sprzedałem 328xi E92. Po użytkowaniu auta przez ten krótki okres wyskoczył mi check engine z następującymi błędami: 1/2 Aktywacja termostatu 2/2 Czujnik tlenków azotu - ogrzewanie Przyznam, że jestem zupełnie zielony w mechanice/elektryce samochodowej. Mój mechanik, który wrzucił go na komputer nie wie w czym może leżeć problem. Sprawdziłem temp. silnika i pokazuje ją w normie t.j. 88/90 stopni. Czy macie może jakieś sugestie, co jest nie tak, na co zwrócić uwagę? Z góry bardzo dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.