Skocz do zawartości

bartekez

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    gdansk

Osiągnięcia bartekez

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. otworz drzwi kluczykiem serwisowym, jak otworzysz maske podepnij inny aku kablami bezposrednio do silnika i odpal go...:)
  2. Mi moja 523 z 98 roku przy spokojnej jezdzie (niestety wiekszosc w korku) pojedzie jakies 450-do 500 km na pelnym baku.Komp mi pokazuje ze moge jeszcze ze 20 km zrobic i tyle
  3. ktos juz probowal montowac cos podobnego?
  4. bartekez

    Peknieta glowica 523 (e39)

    Od pewnego czasu samochod mi sie grzal. Grzal sie tylko jak stanelem w korku. Gdy tylko ruszylem wszystko wracalo do normy. Plynu w chlodnicy nie ubywalo.Olej w silniku bez zmian (zadnych sladow wody, "majonezu"). Wymienilem wisko, pompe wody i termostat. Problem pozostal. Przy probie wymiany uszczelki i sprawdzeniu szczelnosci okazalo sie ze glowica jest peknieta. Z tego co wiem pekniecie jest niewielki i zaproponowano mi spawanie. Czy warto jest spawac glowice? czy silnik bedzie w 100% sprawny i wydajny? Przebywam za granica a tu kupno uzywanej glowicy graniczy z cudem.Zakup glowicy w Polsce (na Allegro) i jej transport (kurier) za granice bedzie dosyc kosztowny. Pozatym kupowac glowice w ciemno bez pewnosci ze jest sprawna to troche ryzyko i wyrzucenie pieniedzy w bloto. Za wymiane uszczelki i spawanie glowicy musze zaplacic w sumie 1300 euro!!! (samo spawanie to 100 euro). Co robic???
  5. wlasnie sie dowiedzialem od mojego mechanika ze glowica jest peknieta. Niestety nie wiem w jakim miejscu. Zastanawiam sie czy ja spawac czy szukac innej. Obecnie przebywam za granica i ciezko jest tu dostac uzywana. Z polski nie oplaca sie kupowac w ciemno i placic za kuriera do Irlandi.....
  6. O SADZICIE O TYM: http://cgi.ebay.ie/7-TOUCH-SCREEN-Car-DVD-CD-SD-MP3-TV-AMFM-DivX-player_W0QQitemZ200166071378QQihZ010QQcategoryZ67772QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem CZY MOGE TO ZAMONTOWAC DO SWOJEJ E39 PRZED LIFTEM, CZY BEDZIE DUZO KOMPLIKACJI I CZY WOGOLE TO SIE ZMIESCI...[/img]
  7. bartekez

    Problemy z temp i klima

    sprawdzalem wentylator na klimie, rezystor pierwszego biegu byl spalony, po wymianie juz dziala. Niestety problem z wysoka temperatura silnika podczas postoju w korku pozostal.(gdy silnik sie zaczyna grzac, nawet uruchomienie na krotko drugiego biegu wentylatora dodatkowego nie pomaga go schlodzic :cry: , dopiero po przygazowaniu na 2tysiace obrotow temp wraca do normy......nie wiem juz co robic :( poradzili mi jeszcze zeby wyjac wszystkie 3 chlodnice (klima,aut.skrzynia bieg. i wody) i je wyczyscic ale nie wiem czy jest sens....pewnie uszczelka pod glowica.....
  8. sprawdzalem wentylator na klimie, rezystor pierwszego biegu byl spalony, po wymianie juz dziala. Niestety problem z wysoka temperatura silnika podczas postoju w korku pozostal.(gdy silnik sie zaczyna grzac, nawet uruchomienie na krotko drugiego biegu wentylatora dodatkowego nie pomaga go schlodzic :cry: , dopiero po przygazowaniu na 2tysiace obrotow temp wraca do normy......nie wiem juz co robic :( poradzili mi jeszcze zeby wyjac wszystkie 3 chlodnice (klima,aut.skrzynia bieg. i wody) i je wyczyscic ale nie wiem czy jest sens....pewnie uszczelka pod glowica.....
  9. dodatkowo zauwazylem ze jak silnik zaczyna sie grzac, to zbiornik wyrownawczy nie jest goracy tylko cieply. termostatu nie ma a jak odkrece korek od zbiornika to przy dodawaniu gazu widze jak woda wraca do zbiorniczka
  10. bartekez

    Problemy z temp i klima

    dodatkowo zauwazylem ze jak silnik zaczyna sie grzac, to zbiornik wyrownawczy nie jest goracy tylko cieply. termostatu nie ma a jak odkrece korek od zbiornika to przy dodawaniu gazu widze jak woda wraca do zbiorniczka
  11. klima chodzi i chlodzi
  12. wentylator od klimy nie zalacza sie wogole. odpowiada za to ten czujnik na chlodnicy czy lepiej wymienic caly wentylator (jaki jego jest koszt?). Czy przy wymianie wentylatora musze wyac przedni zderzak?
  13. bartekez

    Problemy z temp i klima

    rozwiazales problem goracego silnika podczas stania w korku??? bo ja mam dokladnie to samo w moim 523 z 98roku i nie wiem co mam dalej robic. wymienilem visko, pompe wody i wieloklin, plyn w chlodnicy i dalej jest to samo. ostatnio wyjelem nawet termostat bo myslalem ze to moze jego wina, ale jezdze teraz bez niego i dalej temperatura idzie w gore podczas postoju w korku. ps. wentylator od klimy (zewnetrzna strona chlodnicy) nie kreci sie wogole.
  14. wentylator od klimy sie nie wlaczyl nigdy. sprawdzalem jak bylo zimno i jak bylo cieplo. czy wlacze klimatyzacje czy wylacze to nie ma to wplywu na temperature silnika (jak sie juz zaczyna grzac to nie pomaga wlaczenie klimatyzacji, a wentylator na chlodnicy po zewnetrznej stronie wogole sie nie kreci).Wisko pracuje dobrze, nie ma luzow i jak silnik jest cieply to na wylaczonym silniku moge nim krecic ale czuc opor.
  15. plynu z chlodnicy nie ubywa, poziom jest ten sam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.