Skocz do zawartości

bajciejek

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Ostrów Mazowiecka

Osiągnięcia bajciejek

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. bajciejek

    chwilowy brak mocy tds

    Doczepiam się do tematu. Podczas jazdy jak puszczę gaz i wcisnę ponownie czy to przy zmianie biegu czy przy normalnej jeździe zapala mi się kontrolka DDE i nie reaguje na gaz. Nastawnik mam zregenerowany świeżo i dzieje się dalej to samo. W takim razie to pewnie pompa? Dodam jeszcze że przy rozpędzaniu odczuwam delikatne szarpanie.
  2. bajciejek

    Nie działa turbina?

    dzięki za podpowiedzi. Ale mało tego z tą turbiną to mi też wszystko chyba co możliwe się psuje w tej bemce. Mam odwieczny problem który spróbuje opisać. Jadę sobie normalnie, trzymam gaz, nagle puszczam np. przy zmianie biegu bądź żeby zwolnić i po czym jak wciskam pedał ponownie to nic się nie dzieje , po chwili zapala się żółta kontrolka świec DDE, wciskam pedał kilka razy i znowu mi jedzie. Do tego przy gazie w podłodze delikatnie szarpie przy rozpędzaniu. Jak zmieniałem biegi i nie puszczałem gazu do końca to nie robiło się tak a tylko jak puściłem gaz to musiałem go kilka razy cisnąć. Mechanik niby specjalista od bemek zdiagnozował nastawnik wtrysku. Zregenerowałem i dalej jest to samo. Pomożecie? Wie ktoś skąd wziąć krzyżaki do tds e39 98r?
  3. bajciejek

    Nie działa turbina?

    Dziś rano pojechałem do pracy a potem za 2h w sprawach służbowych i auto chodziło dobrze. Potem jak wracałem to jak bym wcale nie miał turbiny. Ogromne braki mocy. Dodam że nie słychać żeby turbo zasysało powietrze i jak by rzęziło coś. Przejechałem się jeszcze i jak by turbina działała do 1800rpm potem moc nie rośnie. No i stało się to tak nagle. Miałem mało płynu w chłodnicy bo mi ucieka i myślałem że od tego ale dolałem i to samo.
  4. bajciejek

    Nie działa turbina?

    Witam Mam e39 525tds i dziś rano dojechałem do pracy było ok. Pojechałem w południe i jak by turbina nie działała. Silnik jak by nie zwiększał mocy wraz z obrotami tylko ciągle miał taką samą. Rozpędzanie auta trwa sto lat. Jak można sprawdzić czy to napewno turbina? Co to może jeszcze być i jakie sa koszta naprawy czegoś takiego? Dodam że nastawnik wtrysku jest u mnie do regeneracji i jak ktoś zna jakiegoś specjalistę to proszę i info. | Pozdro. [BarteqMW: bajciejek prośba o wybieranie numeru serii przy zakładaniu tematu. Tym razem zrobiłem to za Ciebie]
  5. bajciejek

    COS WALI W TYLNYM MOŚCIE

    Mam coś podobnego i nie wiem co to jest. U mnie wygląda to tak: Przy zmianie biegów i mocnym ruszaniu mam walenie z tyłu, przy delikatnym ruszaniu da się walenia uniknąć. Na dodatek mam luz na jednym tylnym kole i jest cholerne skrzypienie przy ruszaniu, koło się przekręca samowolnie o jakieś 1-2cm. Ktoś się orientuje co to może być i mniej więcej koszta? Auto to BMW 525tds e39 98r. Pozdrawiam
  6. Dzięki za odpowiedź, napiszcie jeszcze czy dużo roboty jest przy wymianie tej pompy i jak się do niej dostać bo za cholerę nie umiałem jej wymontować
  7. Witam. Jak w temacie, a dokładniej: wróciłem z trasy, postawiłem samochód na kilka minut, tyle co zajeło mi głosowanie i wróciłem do auta. Odpalam a tu słyszę jakieś tarcie. Zaglądam pod maskę a tam visco krzywe, chodzi dobrze tylko krzywe jak by ta rolka się bluzowała, łapię rekami i chce naprostować... ok idzie ale wraca na poprzednie miejsce bo rolkę ciągnie pasek i przy naprostowaniu woda uciekała. Wie ktoś co to może być? Jeśli tak to będę wdzięczny za odpowiedz. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.