Skocz do zawartości

DrateK

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 2.0d

Osiągnięcia DrateK

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Teraz ja odświeżę temat. Mam problem z doładowaniem. Jak auto się nagrzało turbina załączała się 2300. Jak zimny prawie zawsze 1800. Po wyeliminowaniu wszystkiego zostało turbo i nastawnik. Nastawnik kupiłem po regeneracji, założyłem i dalej to samo, ALE zauważyłem teraz, że nastawnik nie chce puścić, powinno spaść napięcie po paru sekundach, a tu lipa, czekałem z 10 min i ciągle napięty.
  2. To chyba też kupie taki. Wszystkie są takie same czy różnią się czymś te K+D can
  3. Witam, tak jak w tytule, aplikacja ostatnio została zaktualizowana i pozwala kodować 3er i 1er od 2008 w dół niestety mam adapter vGate ICar V2 , ale niestety nie działa, mimo że producent podaje, że z nim działa. Czy ktoś mógłby sprawdzić jaki ma adapter bo zgłupiałem jaki mam kupić , żeby działał poprawnie.
  4. Regulacja kapturka nie pomogła , ani w jedną ani w drugą, ani o pół obrotu ani o 2 czyli tak jak mówisz pewnie zacina się geometria, dla pewności wrzucam drugie logi , ale raczej przesądzone https://log.tunezilla.com/chart/426320#H8KLCADDkjc4XwIDTcKOw4EKw4IwEETDv2XDjxMwwq0ifkvDiGE1SwzCtE1JwrZSw716w5MWw4HDo8OMGx7DoxwVGcOzS0xgw6UqSjjDgcKePRw9w7J4T8KTwphYw7Iyw5fDlh/DpcKQS8O6w4g2wqMowpMUVsKhwo1wCMOmbXhNdWclw4XCp8OuwqBJw7/CgGt6dMOoccOBFTfDmBY7w5jDnsKDw6zCoVk0w5d5SMK/I8O+C3p3w5nDjMKiAAAA
  5. Motor nie dogrzany (jak można nie zrobić wskaźnika temperatury na zegarach) hmm czyli turbo do wymiany, liczyłem że to może jakiś czujnik. Skręcam właśnie kapturek, jestem ciekaw czy będzie choc minimalna poprawa.
  6. Tu jest link do logów https://log.tunezilla.com/chart/425333#H8KLCADChsKfN18CA03CjsOBCsOCMBBEw79lw48TMMKtIn5Lw4hhNUsMwrRNScK2UsO9esOTFsOBw6PDjBsew6McFRnDs0tMYMOlKko4w4HCnj0cPcOyeE/Ck8KYWMOyMsOXw5Yfw6XCkEvDusOINsKjKMKTFFbCocKNcAjDpm14TXVnJcOFwqfDrsKgScO/woBrenTDqHHDgRU3w5gWO8OYw57Cg8OswqFZNMOXeUjCvyPDvgt6d8OZw4zCogAAAA== Na 3 biegu 1500 obr i gaz do końca, nie wiem czy tak to ma wyglądać, ale jeśli coś skopałem to zrobię jeszcze raz :D
  7. No właśnie też mi się tak wydaje acz kolwiek zobaczę jak pokręcę kapturkiem czy jest lepiej i na jak długo. Mam też niewyjaśniony problem z kopceniem, cały tył mam czarny, kupiłem przepływomierz, nowy Bosch i dalej kopci, a co najlepsze po odpięciu problem całkowicie ustaje.
  8. Wiem że dokopałem temat, ale nie chcę zakładać nowego wątku, panowie mam taki problem z doładowaniem, że ładuje dopiero 2.5tys obrotów około, wymieniłem wszystkie podcisnienia, wyczyszczony zaślepiony EGR , usunięte klapki wirowe , wyczyszczony kolektor, czasami zdarza się jej dmuchnać od 1800 ale to jak jest zimny i też nie zawsze. Podpowiedzcie mi proszę bo nie chce niczego popsuć, na kapturku mam śrubę, luzuje ja i skręcam kapturek? Na jakiej zasadzie to działa ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.