Skocz do zawartości

Kunolis

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39 520I 1996

Osiągnięcia Kunolis

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, chciałbym się dowiedzieć co może być nie tak z moim e39 520i m52b20. Otóż sytuacja wygląda tak, że zdarza mi się co prawda bardzo rzadko coś takiego, że kiedy silnik jest już ciepły i po iluś tam km zaczyna cykać, baardzo podobnie jak tutaj: może jakby troszke delikatniej ale cyka na jałowych czy to na troche wyższych. Dzieje się to naprawdę baardzo rzadko, wtedy gdy już silnik jest dobrze nagrzany. Np. sytuacja z dzisiaj, stoję sobie w korku i słysze troche te cykanie z kabiny nawet. Po jakimś czasie samo mu przechodzi, czy to przejadę kilka km czy zgaszę i odczekam ileś tam minut. Dojechałem do domu (jakieś 10km) i cykania już nie ma i nie wraca. Dlaczego tak się dzieje? Dodam, że ogólnie silnik pracuje bardzo dobrze, chociaż czasami mam wrażenie że chodzi idealnie a czasem jakoś dziwnie, jakby troszke gorzej pracuje. Olej jaki mam zalany to MOTUL 5w40 X-CESS, auto nie dymi ani troszkę, oleju też nie pije, chłodniczy też nie znika, olej mam zalany praktycznie do max na bagnecie. Oliwa wymieniana przeze mnie po zakupie jakieś 6kkm temu, poprzedni właściciel podobno też lał 5w40, przebieg realny 430kkm.Przy odpalaniu po nocce, kontrolka oleju zika może po 1-2sek, czasami przez ten czas słychać podobne cykanie ale nie zawsze, w zimę było tak samo. Mam zamiar niedługo strzelić delikatną płukaneczkę i zalać jakąś inną oliwą też 5w40 lub 5w50. Dodam, że jeżdżę spokojnię, jest to moje daily autko, kręcę zazywczaj 3k i zmiana biegu, czasami jak trzeba to wyżej. Do odcinki na palcach obu rąk bym policzył ile razy dałem. Co radzicie? Pozdrawiam!
  2. A więc okazało się, że ktoś wstawił kiedyś panel od polifta, a ja mam przedlifta. Dlatego nie włączała mi się klimatyzacja i ogrzewanie tylnej szyby haha. Teraz wymieniłem panel na przedliftowy czyli taki jak powinien być, z przyciskiem REST i wszystko śmiga! :D Przy okazji wymieniłem sam panel przedni z wyświetlaczem i przyciskami na swoje co miałem i wyglląda jak nówka. Pozdrawiam, może komuś się przyda temat :)
  3. Hmm dodam jeszcze tylko taką informację, zobaczyłem na necie że panele od klomy sà (chyba) dwa rodzaje . Przyciskiem REST oraz przyciskiem MAX. U mnie jest panel z przyciskiem MAX. Na odpalonym aucie i nawiewie klikanke tego przycisku milion razy i nic nje zmienia. Kiedy zgaszę auto i kliknę MAX to załącza mi się dmuchawa ciepła. I tu mi coś nie pasuje bo wyczytałem że taka funkcja jest przypisana kiedy mamy przycisk REST (odzyskiwanie ciepla). Cxy mozliwe ze ktos kiedys podmienil panel na nie ten co trzeba i nie działa on w 100% poprawnie?
  4. Tak teraz podpiąłem pod komputer i brak błędu czujnika ciśnienia, jedyne błędy jakie są o klimie to: Zintegrowany automatyczny układ ogrzewania i klimatyzacji: Dodatkowa pompa p... Zintegrowany automatyczny układ ogrzewania i klimatyzacji: Automatyczna kontro... Dodam, że prąd na wtyczce do klimy nie idzie mimo klikania śnieżynki. Ale jadąc autem jak sie nagrzeje to sama się włączy sprężara i wiatrak, ale nawet wyłączyc nie mogę - ale chłodzi.. :(
  5. Cześć, słuchajcie mam problem z klimatyzacją w swoim E39 520i 1996r. Posiada on automatyczną klimę climatronic, a problem polega dokładnie na tym, że na śnieżynkę jest zerowa reakcja - nie uruchamia się ani sprężarka ani wiatrak klimatyzacji. Po kliknięciu śnieżynki jedyne co to słychać w kabinie jak delikatnie się nawiewy chyba przestawiają i to nie jestem pewien. Kiedy na zewnątrz jest ciepło jak ostatnio a autko się nagrzeje - załącza się wiatrak od klimy i to raczej normalne ale do tego załącza się też sprężarka od klimatyzacji - zmienia się również dzwięk nawiewu na taki typowo z klimą - jednak chłodu brak i na klikanie śnieżynki nic się nie zmienia - sprężarka i wiatrak jak chodzi tak chodzą. Na komputerze pokazało mi błąd czujnika ciśnienia klimy ten zielony przy reflektorze i AUC - wymieniłem oba, pojechałem do serwisu klimy - miałem może 100g, dobiłem do pełna za 240zł ze sprawdzeniem szczelności - jednak na śnieżynke jak reakcji było brak tak nadal. O dziwo, jak wcześniej wspomniałem gdy auto się nagrzeje i na zewnątrz jest cieplo to sprężarka i wiatrak klimy same się włączają - otóż włączyło się i nagle w kabinie zaczęło dawać lodem na 16st - czyli działa ale jak klikam śnieżynkę to nic się nie zmienia, ani nie włączę ani nie wyłączę klimy. Co może być przyczyną? Bezpieczniki w schowku i w bagażniku sprawdziłem, jest coś jeszcze? Proszę o pomoc bo ta klima włącza mi się dosłownie zbyt automatycznie dopiero po porządnym nagrzaniu auta i jak jest ciepło na zewnatrz a o wysuszeniu szyb gdy jest chłodno lub ochłodzeniu auta na starcie mogę zapomnieć :( Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.