Skocz do zawartości

Asmisor

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E91 2.0d 177km

Osiągnięcia Asmisor

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Czy ktos spotkał się z otwieraniem tylej szyby z bagażnika kiedy uruchomi sie wycieraczkę? Wycieraczka robi ok 3/4 ruchu po czym otwiera sie szyba. Gdzie szukać problemu? Przycisk szyby moze byc uszkodzony? Dodam ze normalnie otwiera szybę. Czy moze elektryka? Dzięki.
  2. Dzięki, jak tylko wtyczkę obd dostanę to pooglądam odczyty.
  3. Problem występuje jak próbuję się rozpędzić, tak jakby turbina się nie załączała.
  4. Witam, Kilka razy zdarzyło mi się, że samochod wolno wchodził na obroty, zamiast od 1800 obrotów ciągnąć to powoli wchodził... Żadne błędy nie wyskoczyły, nie gasł, nie dusił się, nabierał prędkości normalnie ale jakby było z 80km mniej. Za każdym razem wystarczyło wyłączyć samochód, włączyć i było wszystko w najlepszym porządku. Wygląda mi to na problem z turbina, jakby nie załączała się ale bez błędów ciężko stwierdzić. Ktoś miał podobnie? Ewentualnie co mogło paść? Dzięki!
  5. Jeszcze jedno pytanie, bo czekam na wizyte u goscia od kodowania, z tego co mówił to żaden problem jak ma sie cały pająk z przełącznikiem zespolonym + kierownice, ale nurtuje mnie jedna rzecz, a mianowicie czy nie potrzeba jakiejś wiązki do radia nowej?
  6. To zmień elektryka skoro tak twierdzi. SZL w serii E8x, E9x nie jest osobno kodowanym modułem jak w E60/E65. Aby go zakodować, należy ponownie dokodować DSC(jeśli dołożysz tempomat, to należy dodać odpowiedni klucz kodowy). Następnie(zawsze) konieczna jest kalibracja czujnika kąta skrętu, aby DSC wiedziało, gdzie jest środkowe położenie kierownicy Zdejmij taśmę airbag i sprawdź czy w SZL są w ogóle piny we wtykach(niektóre SZL nie mają wszystkich pinów we wtyku do taśmy airbag) Ok mam wszystkie pony we wtyku do taśmy. Zamówiłem już moduł SZL i manetkę z tempomatem. W poniedziałek podzwonie po specach od kodowania i podmienie. Dam znać jak wyszło. Dzięki!
  7. Dzięki za rady, wtyczki, pająk itd. jest tak jak w schematach. ZSL nie wymieniłem, zakupie tak jak radzisz z tempomatem i podmienie. Teraz problem kalibracji, jest to konieczne? Z tego co mówił mi elektronik to jak odłączam akumulatory powinno być wszystko. Pytam bo nigdy tego nie robiłem. Rok samochodu 2008.03 Rok kierownicy 2007
  8. Witam, Nie potrafię znaleźć informacji na temat mojego problemu więc zwracam się z prośbą o pomoc. A mianowicie zakupiłem samochód z kierownicą multifunkcyjna na pokładzie ale z tego co już wywnioskowałem była ona założona nie fabrycznie, poprzedni wlasciel ją dołożył. Zakupiłem taśmę pod multifunkcje, wymieniłem ale przyciski dalej nie działają ani nawet się nie podświetlają. Czy cos jeszcze trzeba dołożyć? Jakaś wiązka? Czy radio business miało w ogóle taka funkcję sterowania z kierownicy? Będę wdzięczny za rady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.