Skocz do zawartości

daniope

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d 184KM 2011

Osiągnięcia daniope

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich użytkowników. Posiadam E91 FL 320d 184KM i od pewnego czasu borykam się z DPF. Sypie błędami co 50-100km. Przebieg 262000km. Dodam, że auto użytkowane głównie w mieście i na krótkich dystansach więc pewnie to ma też wpływ. Do rzeczy.. Posiadam program BTool na telefon i obserwuje zachowanie DPF i innych parametrów. Po wykasowaniu bledow DPF dopadła ładnie sadze, ale odbywa się to często i po zejściu np z 35g do 0,2g wskakuje z automatu znowu na ok 20g i tak co jakiś czas.. Nie rośnie od tych 0,2g w górę tylko pokazuje wartosc po regeneracji już powyżej 20g. Co do błędów to często wyskakują 2-4 błędy: 4D03 czujnik ciśnienia spalin (wymieniany kilka miesięcy temu na nowy) - często 4873 nieznany kod błędu, chyba EGR chłodzenie recyrkulacji spalin - często 480a system filtracji cząsteczek stałych - żadko (ale wtedy problem z dopalaniem sadzy jest) 40E9 regulator powrotu spalin, kontrola położenia - sporadycznie. Parametry: Popiół 16.6g - (też szybko rośnie) Ciśnienie wsteczne na biegu jałowym 780rpm - 34hPa Korekcja wtryskiwaczy Wtrysk 1 -0.49mg Wtrysk 2 +0.52mg Wtrysk 3 +0.20mg Wtrysk 4 -0.23mg Jakieś pomysły, co do tych błędów i pojawiania się nadmiernej ilości sadzy (przypominam z wartosci 0,2g skok na 20g zaraz po regeneracji-wypalaniu..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.