Skocz do zawartości

Juko8

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 320d (M47) e46 z 2000r.
  • Lokalizacja
    Mil

Osiągnięcia Juko8

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Sprzęgło łapało już dosłownie na samym końcu i czuć było drgania podczas ruszania lub jeździe na pół sprzęgle. A ostatecznie się to potwierdziło przy demontażu.
  2. Wymieniłem jakiś czas temu sprzęgło i dwumasę na sprzęgło połączone na sztywno z dwumasą. Po wymianie sprzędlo chodzi bez zarzutu, ale od tego czasu przy obrotach ok. 2 tyś z tyłu czuć duże drgania (cały tył drży) oraz słychać głośnie buczenie (tak jak by rezonans). Sprawdzałem już wszystko od wydechu, wału, poduszek skrzyni i silnika – bez efektu. Moje BMW 320d z 2000 r. tak jak w opisie.
  3. U mnie błąd wyskoczył po podpięciu pod komputer, był to jedyny błąd wieć to wymieniłem.
  4. Właśnie odebrałem autko z naprawy, jak się okazało do wymiany był czujnik cisnienia doładowania.
  5. jest w podpisie profilu kolegi ;) W opisie profilu, silnik dodałem dopiero po pytaniu WOWO.
  6. Na poczatku wrzesnia jade do warsztatu to powiem co i jak. Napewno nie jest to wrażenie ponieważ wcześniej samochód bez większych problemów osigał 190 km/h. Spalanie w trasie 5,5-6 l., w miescie ok 7 l.
  7. Nie, problem zaczyna sie dopiero na 4 biegu przy 3 tys obr. Do tego czasu wszystko jest wporządku. Na biegach 1, 2 i 3 przyszpiesza dynamiczne w pełnym zakresie obrotów.
  8. BMW 320d M47 z 2000r.
  9. Witam, Wczoraj byłem na wycieczce z rodziną i pojawił się następujący problem. Zauważyłem, że samochód na 4 i 5 biegu nie chce przekroczyć 120-130 km/h oraz 3 tys obrotów. Uczucie jest takie jak by nagle stracił moc, ale utrzymuje prędkość 120 tylko nie mogę jej przekroczyć, no chyba, że z górki. Na innych biegach bez problemu przekracza 3 tys obrotów i przyspiesza prawidłowo. Na 5 biegu zauważyłem, że silnik nie może znaleźć swojego rytmu pracy, tzn. słychać takie delikatne "wwwrrrmmm" powtarzające się rytmicznie (bardzo ciche prawie nie słyszalne), na innych biegach tego nie ma i silnik pracuje równomiernie. Parę miesięcy temu wymieniałem intercoorel, czyściłem EGR oraz przewody doprowadzające powietrze.
  10. Juko8

    320d brak mocy 2500- 3500 obr

    EGR i całą resztę też czyściłem (każdy wężyk po kolei :) ), tylko już nie chciałem się wdawać w szczegóły.
  11. Juko8

    320d brak mocy 2500- 3500 obr

    Miałem podobnie, wymiana intercoolera załatwiła sprawę.
  12. Ja wymieniałem sam przekaźnik. Kostowało mnie to 2x25 zeta (wymieniłem odrazu oba przekaxniki) + 30 dla elektryka, całośc zajeła ok 40 min. plus dwa dni czekania na przkaxniki, które mozna kupic przez internet bez większych problemów.
  13. Jaki jest koszt wymiany moduły sterującego?
  14. Świec nie sprawdzałem, podczas gaszenia jest cichutko. Zauważyłem, że samochód zaczyna czasami wpadać w delikatny rezonans, odczuwalny na kierownicy i trochę na pedale gazu i sprzęgła. np. podczas postoju jak obrotu spadają poniżej 800/min. Drugi tema, parę dni temu postawili w mojej okolicy "śpiącego policjanta", którego nie zauważyłem. Niestety wjechałem za szybko i teraz przy prawym przednim kole podczas nierówności słychać skrzypienie. Jak samochód stoi i nim pokołysze (przy każdym kole) to przy prawym przednim słychać coś w rodzaju trzeszczenia. Czy to slesblock czy wahacz?
  15. No to mnie nie pocieszyłeś, miałem nadzieję, że to może jednak coś innego. Z ciekawości spytam ile Cię kosztowała wymiana? Z tego co się orientuję to jakieś 2 tyś może trochę ponad. Czy wymienia się tylko koło dwu masowe czy przy okazji np. sprzęgło, itp. ? I jeszcze jedno czy z wymianą poczekać aż się całkiem rozsypie czy należy dokonać naprawy niezwłocznie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.