Skocz do zawartości

thxxesebb

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 320i

Osiągnięcia thxxesebb

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. E90 320i 2007r WBAVA71010VC23564 Poproszę o zestaw filtrów (olej kabina itd) oraz bańkę 5l motul 8100x 5w-40 :)
  2. Witam forumowiczów. Posiadam E90 która ma gniazdo AUX fabrycznie w podłokietniku, jednak bardzo nie pasuje mi podłączanie telefonu do kabla wychodzącego z środka samochodu (telefon zawsze mam w uchwycie po lewej stronie kierownicy). Znalazłem dużo postów oraz informacji jak podłączyć do starszego radia gniazda AUX itd jednak to co mnie interesuje to transmiter który mogę podpiąć do gniazda AUX w podłokietniku tak abym mógł się łączyć telefonem przez bluetooth. Chodzi mi o coś takiego https://allegro.pl/oferta/adapter-odbiornik-bluetooth-aux-a2dp-3-0-edr-7497889178?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_ELKTRK_PLA_Telefony+i+Akcesoria+_top_&ev_adgr=Akcesoria+GSM&gclid=CjwKCAjwg6b0BRBMEiwANd1_SK1ZaAvQsLMmywKeQlUQSYrCz_l8kKQpRpUEfDHPovzXpwuxMPdDdRoCn2YQAvD_BwE Ale wiadomo że szajbka z linku powyżej to dziadostwo chińskie. Czy mógłby ktoś doradzić model takiego transmitera który będzie spełniał swoje zadanie w stopniu chociażby dostatecznym i nie kaleczył moich uszu? :)
  3. Witam Panie Macieju. Potrzebował bym zestawu do hamulców (klocki, tarcze, czujniki) oraz filtry (olej, kabina itd) i sam olej do mojego auta. To moje pierwsze BMW i nie do końca orientuje się co i ile :) Chcę kupić wszystko teraz bo dopiero w przyszłym tygodniu mogę wstawić auto do mechanika. e90 2007rok n46b20b końcówka VIN: VC23564 Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam.
  4. Witam forumowiczów. Przymierzam się do zakupu serii 1, ewentualnie zastanawiam się jeszcze nad serią 3 ale generalnie najbardziej pasuje mi jedynka. Silnik jaki mnie interesuje to 120i lub 130i. O 120i przetrzepałem już całe forum, z tego co rozumiem jest wporzo. Brakuje mi jedynie informacji o 130i ponieważ wszystkie informacje jakie znalazłem są sprzed wielu lat i brak informacji jak ten silnik na dzisiaj się trzyma. O spalanie się nie martwię, auto zaraz po kupnie idzie do gazownika na wstwawienie odpowiedniej (górnopółkowej) instalacji. Budżet jakim dysponuje to około 25 tysięcy. Na otomoto stoi pare sztuk z silnikiem 130i ale jak wiadomo, jest to dolna półka zaś 120i można już wybierać. Stąd mój dylemat bo wiadomo że 120i jest fajne i jedzie ale jednak 130i to już klasa. Lepiej pchać się w 130i z brakiem rezerwy czy szukać 120i za około 20tysięcy a 5 zostawić na rozrząd i naprawy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.