Witam forumowiczów. Przymierzam się do zakupu serii 1, ewentualnie zastanawiam się jeszcze nad serią 3 ale generalnie najbardziej pasuje mi jedynka. Silnik jaki mnie interesuje to 120i lub 130i. O 120i przetrzepałem już całe forum, z tego co rozumiem jest wporzo. Brakuje mi jedynie informacji o 130i ponieważ wszystkie informacje jakie znalazłem są sprzed wielu lat i brak informacji jak ten silnik na dzisiaj się trzyma. O spalanie się nie martwię, auto zaraz po kupnie idzie do gazownika na wstwawienie odpowiedniej (górnopółkowej) instalacji. Budżet jakim dysponuje to około 25 tysięcy. Na otomoto stoi pare sztuk z silnikiem 130i ale jak wiadomo, jest to dolna półka zaś 120i można już wybierać. Stąd mój dylemat bo wiadomo że 120i jest fajne i jedzie ale jednak 130i to już klasa. Lepiej pchać się w 130i z brakiem rezerwy czy szukać 120i za około 20tysięcy a 5 zostawić na rozrząd i naprawy?