Dzien dobry. Chodzi o bmw E34 525i M50B25. Przegrzewa się silnik. Pierwszym objawem było długie dochodzenie wskazówki temperatury do pionu. Chyba już wtedy ogrzewanie nie dmuchało ciepłym powietrzem. Wtedy było jeszcze chłodniej, a poza tym codziennie jeździłem tylko na krótkich odcinkach ok 3 kilometrowych więc nie zauważałem wyraźnych objawów przegrzewania. Któregoś dnia po przejechaniu 6 czy 7 kilometrów wskazówka minęła pion i zaczęła dochodzić do czerwonego pola. Zgasiłem silnik, poczekałem aż ostygł i jakoś dojechałem do domu. Objawy wskazywały na uszkodzony termostat, więc go wymieniłem. Po zalaniu płynem chłodniczym przy odpowietrzaniu które trwało około 45 minut sytuacja była taka: - wiatrak chłodnicy kręcił się wolno cały czas przy odpowietrzaniu, ale nie włączyły się wysokie obroty - dmuchawa dmuchała tylko zimnym powietrzem - wskazówka temperatury osiągnęła pion i nie poszła dalej Od wymiany termostatu w czasie jazdy samochodem wskazówka podnosiła się już raczej z normalną szybkością, (kilka razy przejechałem się na trasach 2-3 kilometry i temperatura rosła normalnie, choć dmuchawa nie dmuchała nadal ciepłym powietrzem). Spróbowałem pojechać dalej i po przejechaniu ok 4 kilometrów wskazówka minęła pion i szła dalej w stronę czerwonego pola. Po ostygnięciu jeszcze raz odpowietrzałem układ, ale znowu wiatrak, dmuchawa i wskazówka temperatury zachowywały się podobnie jak za pierwszym razem. Może ktoś podpowie co to może być?