Skocz do zawartości

Titson

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61, N43, 520i, 2007r.

Osiągnięcia Titson

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Cały czas autko jeździło na 5w30, poprzedni właściciel dolewał średnio pół litra między wymianami czyli co rok lub co 10tys. Zalewał Catrolem, ja zmieniłem na Motula którego mi polecono. Wszystko suche nie dymi nic na niebiesko. Może po prostu ten motor tak ma jak pisał kolega wyżej...
  2. Witam ponownie, dolałem 200ml i po jakichś 10km wskoczyło na prawie max, jedna kreska od góry pusta. Wychodzi na to, że po 1000 km n43 520i skotłował +/- 200ml. Jednak po dzisiejszej trasie 100km znowu spadł poziom o jedną kreskę. Myślę, że jak dolałem te 200ml to ledwo wskoczyło o te dwie kreski skoro tak szybko spadło o jedną. Nie chciałem jednak wariowac i dolać więcej gdyż nie wiem ilu ml odpowiada jedna kreska poziomu oleju na idrive. Dodam, że mój olej to Motul x clean + 8100 5w30. Nie wiem czy to do końca normalne ale średnio po ostrzejsze jeździe ta jedna kreska spada niestety.
  3. A kojarzysz ile ml oleju trzeba dolac żeby wskoczyła jedna kreska? Jaka jest tego zależność? Mam trzy kreski poziomu olej i i zastanawiam się ile ml muszę dolac żeby było mac lub prawie max.
  4. Rozumiem, jaką wartość zalecasz dolać?
  5. Dzięki za odpowiedź, czekać do następnej wymiany, czy robić dolewkę? Niby jeszcze do komunikatu, że trzeba dolac 1l jeszcze jest trochę podziałki ma idrive ale w tym tempie to do 10.000 tysięcy na następną wymiane trochę trzeba będzie dolewać.
  6. Witam serdecznie, niespełna 1000km temu wymieniłem olej. Mechanik zalał tak, że idrive wskazywał kreska poniżej maksimum, czyli wzorowo. W przeciągu prawie 1000km poziom oleju spadł o dwie kreski w komputerze. Czy to normalne? Dodam, że nie ma żadnego wycieku, żadnych błędów oprócz nox, ale to standard przy tym przebiegu 173000, a autko chodzi wzorowo. Proszę o opinie, z góry dziękuję.
  7. Witam serdecznie! Mam pytanie odnośnie trzeciego swiatla stop w e61 2007 rok. Zakupiłem niedawno auto i zauważyłem, że pali się tylko do połowy, tzn lewa strona. Co może być przyczyną? Przepslone diody? Rozbierać klapę i dojść do tego stopu czy od razu zamówić całą sprawną? Trochę dziwne, że pali się dokładnie tylko lewa połowa A nie np. Parę diod spalonych. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.