Skocz do zawartości

sosul

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d 2007r

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sosul

  1. Siema, po długiej walce i wymianie multum części(nawet już zamówiłem drugiego CASa żeby zrobić klona) problem rozwiązałem. Po kolejnym rozebraniu i sprawdzeniu napieć, klikalem guziki i auto reagowało spadały napięcia na poszczególnych kablach czyli w jakimś stopniu sygnał z pilota łapało. Dokopałem się gdzieś na zagranicznym forum jakie powinny być wartości na module Antena Diversity no i okazało się, że problemem u mnie było zbyt małe napięcie na jednym z przewodów. Czerwono/Żółty - +12v - zasilanie Niebiesko/Żółty - +4.4V - moduł Comfort Access Niebieski/Czerwony - +4.6V - dane kluczyka wysyłane do CAS(u mnie było ~1.8V, okazało się że przewód był lekko naderwany i nie dawał odpowiedniego napięcia a ze prąd był to nie zwróciłem na to uwagi w pierwszej kolejności) Czarno/Czerwony - 0V/12V w zależności czy drzwi zamknięte czy otwarte Przerwałem przewód nr. 3 i zlutowałem go na nowo. Mam nadzieję że komuś pomoże to i zaoszczędzi czas 😜
  2. Jak by ktoś szukał i miał taki sam problem to dalej nie rozwiązałem, kupiłem nawet nowy akumulator zapodałem do auta info że jest nowy i skasowałem błędy. Reakcji na otwieranie z kluczyka dalej brak. Sprawdziłem w INPA czy czujniki w klamkach z przodu działają i wyłapuje konkretne akcje dotyku, włożenia ręki czy otworzenia klamki. Światło nad lusterkiem się zapala. Przy odpalonym zapłonie też wykrywa otwarte drzwi kierowcy. Co do szyb to zaprogramowałem na nowo wszystkie bo mi poszły siłowniki z tyłu i nowe montowałem więc przy okazji przód na nowo też skonfigurowałem. Też przy zamykaniu drzwi urządzenie do wyłapywania sygnału wykazuje aktywność na tym paśmie co kluczyk, jak by auto sprawdzało czy nie został w środku kluczyk.
  3. Otwieranie i zamykanie drzwi z guzika pod navi działa bez problemu Obydwa kluczyki mam przy sobie, więcej nie posiadam 😜
  4. Siemano, pacjent E91 przedlift E91 problem niedziałającego pilota podczas otwierania z klamki i pilota, muszę otwierać auto grotem. Auto odpala dopiero po wsadzeniu kluczyka w stacyjkę To tak: - Obydwa piloty sprawdzone, nowe baterie, wysyłają sygnał - sprawdzone dodatkowym urządzeniem - Wszystkie bezpieczniki sprawdzone wg schematu ze schowka, profilaktycznie wymienione na nowe - bezpieczniki numer 33, 56, 57, 63 - Wiązka z bagażnika po prawej stronie sprawdzona, zasilanie pod moduł Diversity idzie, jedyny przerwany kabel jaki był to od prawej lampy, naprawione i lampa świeci teraz bez zarzutu - Wrzucony inny moduł Diversity, po złożeniu dalej brak reakcji - W Inpie na PC jak i sprawdzane Autel - brak jakichkolwiek błędów związanych z CAS czy powiązanymi modułami - jedyne błędy jakie są to JBBF - A6CF(cyrkulacja powietrza od klimy z tego co kojarzę), A6D1(dodatkowa pompa wody) i DME/DDE - 4212, 4222, 4232(prawdopodobnie sterownik świec - Wrzucany akumulator z innej E91 w której wszystko śmiga(miałem podejrzenie ze mój już do wyrzucenia) ale tez bez jakiejkolwiek zmiany - Radio działa, światło stopu swieci - Wymieniona antena na nową - przełożona lotka z działającego modelu Kiedyś raz przestał mi działać USB i AUX w podłokietniku ale po wyłączeniu i włączeniu auta zaskoczyło i się już nie powtórzyło INPA widzi CAS, łączy się z nim i nie wykrywa żadnych błędów Nie mam więcej pomysłów co do naprawy tego, ktoś coś może wspomóć bo już ręce opadają 😛
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.