Skocz do zawartości

mxmx

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 535D

Osiągnięcia mxmx

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Założyłem przepływomierz boscha.
  2. Nie czuć żadnego spadku mocy przy przyśpieszaniu. Po mocnym wciśnięciu gazu obroty przestają falować. Myślę, że to nie skrzynia, bo po wymianie skrzyni falowanie i wibracje nie zmniejszyły się ani nie zwiększyły. W oleju w skrzyni nie było opiłków z konwertera, sama skrzynia też nigdy nie dała żadnego błędu. Zmienia biegi normalnie, bez szarpnięć. Dosyć długo już z tym jeżdżę i problem się nie pogłębia, ale chciałbym to już naprawić.
  3. Zapomniałem dopisać, przepływomierz też już wymieniałem i niestety nie pomogło.
  4. Witam, Posiadam BMW E60 535D przed liftem i od jakiegoś czasu mam problem z falującymi obrotami. Podczas jazdy ze stałą prędkością na niskich obrotach (80-120), przy wjeżdżaniu pod górkę pojawiają się również wibracje całego samochodu. Wygląda to tak: Dźwięk w 0:30-0:34 to właśnie wibracje samochodu. Czasami obroty falują słabiej, czasami mocniej. Gdy obroty spadają to czuć lekkie szarpnięcie. Mam wrażenie, że gdy nie jeżdżę samochodem przez kilka dni, to po odpaleniu go jest trochę lepiej przez pierwsze kilka kilometrów. Wymieniłem już całą skrzynię biegów, co prawda na używaną, ale żadnej zmiany nie było. Wymieniłem również sam konwerter i również bez zmian. Odłączałem EGR, wymieniłem podporę wału, regenerowałem turbiny ale to też nie pomogło. Sprawdzałem na komputerze wtryski i wszystkie parametry są w normie. Jedyny błąd jaki daje komputer to sterownika świec żarowych, ale samochód odpala normalnie. Jaka może być przyczyna tego problemu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.