Witam serdecznie wszystkich, Nie wiem czy jest to powielony temat, czytałem forum żeby odnaleźć mój przypadek, niestety nie znalazłem. Posiadam BMW F01 740xD. Rok produkcji 11/2012 z przebiegiem 135km. W 2016 roku ( u poprzedniego właściciela) była wymieniana skrzynia VTG. Zauważyłem po tym że jak kazałem mechaników zmienić olej okazało się że nalepkę ma 2016r. Po sprawdzeniu historii w ASO wyskoczylo że faktycznie tak było. Mamy rok już w zasadzie 2020, ale jeszcze w 2019 zaczęło auto szarpać , przenosić drgania w rejony kokpitu oraz tunelu. Na dzień dzisiejszy auto kopie i szarpie przeokrutnie. W 2019 w styczniu były kupione nowe opony z rekomendacją BMW Continental runflat Itd Itd itd. według nalepki z drzwi. Dla mnie jest to z niemożliwością jest te że padła 3 skrzynia VTG. Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją? Z oponami jest wszystko w porządku, sprawdzane były. Gdzie może być przyczyna? Boje się po prostu że wymienię na nową skrzynie ( a mam już zarezerwowaną za dobre pieniądze) i po przejechaniu jakiegoś tam dystansu znowu padnie . Ps. Robiłem pakiet m-performance mocy silnika w międzyczasie - ten gdzie trzeba zrobić dziurę w ECU Itd u dość ogarniętego gościa we Wrocławiu. Nie wiem czy to ma jakiś wpływ? Pozdrawiam wszystkich kolegów z forum.