Skocz do zawartości

czaja1295

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E92 328i 2011 LCI USA
    Le mans blau

Osiągnięcia czaja1295

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Cześć wszysktim! Jestem zmuszony wymienić silnik w swoim e92 2011 LCI z USA. Motor to tak jak w opisie N52KB30 234KM 2011, niespotykany zbyt często w Europie. Auto ma manualną skrzynię biegów Auto jest zasilane LPG W związku z powyższym, ze względu na niedostępność silnika na rynku w Polsce czy jest możliwość zamiany silnia na inny, tak że będzie pasowal 1:1? Myślałem, żeby zamienić go na N51B30 234km, jest jedna/2 sztuki na portalach aukcyjnych. Bądź ewentualnie na N52B30 258km. Proszę o pomoc ! :)
  2. Cześć ! Mam pytanie, czy ktoś z Was wymieniał rozrząd, łańcuch pompy i całą resztę oprzyżądowania potrzebnego do wymiany? Czy to się w ogóle robi i jeśli tak to przy jakich przebiegach ? Coś mi auto chrobocze na zimnych, po pęknięciu paska PK przesunął się uszczelniacz, zrobił się wyciek oleju. Uszczelniacz założony nowy, a auto chodzi jak chodziło. W związku z tym mechanik postawił diagnozę, że to ślizgi rozrządu i dobrze będzie wymienić cały rozrząd,, łańcuch pompy, sprzegielko altenratora, bo nie dziala, napinacz paska, bo coś nie tak, znowu wymiana uszczelniacza wału, uszczelka misy olejowej i uszczelka dekla pokrywy zaworów. Rozrząd wycenił na 672PLN, łańcuch pompy na 674 PLN, czy to normalne ceny, robota za to 1200 PLN , czy to normalne ceny? Czy zdzierstwo ? Czy to w ogóle się robi ? Łączna naprawa wyceniona na trochę ponad 4k..
  3. to raczej ty czytaj: Bo ma pewnie zwykle felgi z E9x tylko wziąl pierwsze lepsze info z neta i bylo pewnie dla felg o parametrach do e46. Dokładnie tak, felga pochodzi z e92, na takich auto wyjechało z salonu. Dziękuję Ci bardzo za pomoc i zrozumienie mojej nieudolności :)
  4. W takim razie wybacz, myślałem że wszystkie styling 152 mają takie same ET, dlatego cos mi nie pasowało. Info o moim et pochodzi z neta z innych felg, w związku z tym pewnie jest tak jak mówisz, że mam et 34 i 37.
  5. Nie wydaje mi się, aby pochodzenie było z E46/e85, ponieważ są to felgi na których auto wyjechało z salonu (rozkodowałem Vin). Auto pochodzi z USA, widziałem wiele sztuk w m paku E92/E92 zza oceanu na tym felunku :D
  6. Masz na myśłi moje kółka ? U mnie to styling 152
  7. Panowie, mam pytanie, Jakie dystanse włożyć do BMW e92 2011 LCI N52B30 234KM z M pakiem dla kół 2 sztuki 8 x 18" ET47 2 sztuki 8,5 x 18" ET 50 Czy polecicie jakąś konkretną markę dystansów :D ?
  8. Dzień dobry! W nawiązaniu do mojego poprzedniego tematu z którym możecie się zapoznać w mojej historii, nierównej pracy silnika zapobiegła wymiana świec o dziwo (nie wskazywał na to żaden z programów ani ISTA ani INPA), gdyby ktoś kiedyś w przyszłości szukał, założyłem DENSO IRIDIUM TWIN TIP IKH20TT. Wyciek oleju spowodowany był uszkodzeniem napinacza, który lada chwila będę wymieniał, pytanie, czy zamiennik wchodzi w grę w ogóle, czy nie ma co bawić się w zamienniki (mam dostępne od ręki- CORTECO i VICTOR REINZ)? Czy istnieje jakieś zagrożenie, że część napinacza mogła trafić gdziekolwiek do środka, na łańcuch - jeśli tak to czy jest jakiś sposób aby to skutecznie wyczyścić ? Czy macie jakiś sprawdzony sposób na wymianę takiego napinacza bez specjalistycznych narzędzi ? Będę bardzo zoobowiązany za odpowiedź od osób znacznie bardziej doświadczonych :)
  9. Poobserwowałem przez weekend pracę silnika, olej wg mnie leci na łączeniu podstawy filtra oleju pod spodem (wcześniej skraplało się u góry łaczenia i ewidentnie widziałem, że czysty olej wycieka górą podstawy filtra oleju, silnik jest cały zabrudzony z tej strony, alternator, rolki, te części są brudne od oleju, niestety. Czy w tych okolicach jest możliwość, aby leciało skądkolwiek indziej? Czy taki wyciek może zaburzać pracę silnika ? + auto prawdopodonie gdzieś łapie lewe powietrze stąd moje powyższe pytanie, zastanawiam się czy silnik pracuje delikatnie nierówno przez wyciek, czy przez lewe powietrze, które może łapać. Skąd pomysł o lewym powietrzu? - znajomy podłączył ISTE, żeby ustawić na 0 przepływkę, ponieważ. Przepływka jest okej, a silnik nadal potrafi zafalować zaraz po odpaleniu, momentami też złapie jakąś falę, co więcej ISTA pokazuje błąd valvetronica, niestety nie jest w stanie zrestować valvetronica(nie wie czemu), ale nie podejrzwałby tego elementu o uszkodzenia, raczej stawia na dostęp lewego powietrza. + czy jest jakiś sposób aby łatwo sprawdzić szczelność dolotu w tym silniku, aby ewentualnie go uszczelnić?
  10. Jestem laikiem, czy jest jakiś manual do demontażu tej pokrywy zaworów ? Wolę sam na spokojnie rozebrać niż oddać jakiemuś paprakowi, który połamie mi wszystkie plastiki wokół. Ps. Pasek oczywiście wymieniony natychmiast.
  11. Poniżej wrzucam link do zdjęcia, w którym widać gdzie był wyciek(przed wymianą uszczelki). Myślisz, że wskazywało to na zużycie się tej uszczelki ? Dla mnie to było wręcz oczywiste, fakt olej rozbryzgiwał się po niemal całej komorze silnika, ponieważ spadał na pasek klinowy, a ten rozprowadzał go po całym silniku praktycznie i miejsce wszystko było upieprzone. Który dekiel masz na myśli ? https://photos.app.goo.gl/UKqKDRiBaECX56s76
  12. Uszczelkę kupiłem firmy Elring, wcześniej leciało dosłownie na łączeniu pdostawy filtra oleju.
  13. Cześć Wam! Jak w temacie, mam wyciek oleju i zastanawiam się gdzie szukać przyczyny. Zalany olej to SHELL HELIX ULTRA 5W40 A3/B4 SN/CF. Auto miałem wrażenie, że zaczyna brać olej na potęgę do czasu, gdy nie wjechałem do garażu, a później zobaczyłem plamę oleju. Plama jest po lewej stronie. Wcześniej olej wyciekał z okolicy podstawy filtra oleju, zatem zmieniłem uszczelkę, dolałem oleju i zacząłem jeździć, przejechałem pewnie ok. 500km i okazało się, że cieknie dalej. Zabrudzenia są z przodu silnika oraz z lewej nieco mneij z lewej strony (nie wiem czy to nie ścieka na tę stronę przypadkiem). Czy ktoś zderzył się z takim problemem ? Macie pomysły ? Gdzie szukać przyczyny wycieku ? Na co dzień mieszkam w Warszawie, ale pochodzę z północy Mazowsza(Żuromin), gdyby ktoś z Was znał dobrego mechanika, który nie zasugeruje połowy wymiany silnika, a za części nie skroi jak za złoto i będzie znał się na rzeczy, to prosiłbym uprzejmie o polecenie :)!
  14. Wybaczcie zwłokę ! Post piszę po naprawionym problemie. Coś rozlutowało się faktycznie w FRMie, wystarczyło polutować i lampa działa...
  15. Panowie pytanie Pacjent BMW E92 '11 Mam problem z działaniem lewego xenonu. Miesiąc temu skończył się żarnik w lewej, więc zmieniłem na nowe obydwa żarniki. Kupiłem osram original xenarc. Żarnik podziałał może tydzień. Po zmianie i myciu auta lewa lampa zaszła parą wodną, wtedy żarnik przestał działać. Wysuszyłem lampę, sprawdziłem żarnik w prawym reflektorze i dziala, zatem nie zepsuł się. Po Waszych sugestiach i moich domysłach stwierdziłem, że może być to przetwornica (wcale nie trzeba wyjmować lampy i przy tym zdejmować zderzaka!!!). Kupiłem oryginalną używaną przetwornicę i zamieniłem niestety lampa wciąż nie działa. +Faktycznie, moja stara przetwornica okazała się zepsuta. (Kupioną przetwornicę sprawdziłem też na prawej lampie i tam świeci bez zarzutu, próbowałem też przekładać prawą przetwornicę na lewą) Sprawdziłem też masę i masa jest. W kostce głównej na jednym z przewodów jest mniejsze napięcie ( czy to może być przyczyną)? Dodam, że lewy ring świeci słabiej niż prawy - może to ma jakiś związek ? Kolejna informacja, gdy dam światła na 0 to i tak świecą ringi - czy to normalne ? Przełącznik mam z opcją świateł automatycznych. czy macie jakieś pomysły gdzie dalej szukać przyczyny nie działania tego xenonu ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.