Skocz do zawartości

radek w

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    brak

Osiągnięcia radek w

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Wystarczy że gdzieś w będzie przecięty 1 kabelek i ktoś to zaizoluje taka taśmą jak fabryczna i następnie wykoduje. Chodzi Ci o kabelki wewnątrz poduszek/napinaczy, czy też te, którymi są one podłączone „do samochodu”? Da się w ogóle wykodować poduszki bez śladu?
  2. Bardzo dziękuje za fachowe odpowiedzi panowie. To jest egzemplarz LCI, wyposażenie (w tym kierownica) zgadza się z VIN. 1. Co w ogóle oznacza regeneracja poduszek i napinaczy? Czy to znaczy, że przy kolejnej kolizji one zadziałają prawidłowo, czy nie? Rozumiem, że właśnie przy takiej regeneracji mogli założyć nieoryginalną zaślepkę airbaga kierowcy? 2. Czy w ogóle jest możliwe, że poduszek nie ma/jest jakiś emulator/opornik, a system nie wywala żadnych błędów, czy też system jest „zbyt mądry”, żeby go tak oszukać? 3. Ciężko jest się do takiego sterownika podłączyć? Czy będą w stanie to zrobić w nieautoryzowanym serwisie specjalizującym się w BMW? 4. Jak zweryfikować czy napinacze były regenerowane? Poza tym jeżeli ktoś ma wersję LCI i mógłby sprawdzić jak wyglądają dolne mocowania pasów kierowcy i pasażera i czy wyglądają tak na zdjęciach z pierwszego posta, to byłbym wdzięczny.
  3. Pewnie masz rację :wink:. Tak czy siak, gdyby ktoś umiał coś powiedzieć na powyższy temat, to z wdzięcznością taką odpowiedź przyjmę.
  4. Cześć, chciałbym się upewnić czy samochód na poniższych zdjęciach jest oryginalny/prawidłowo naprawiony, czy też nie. Komputer nie wywala żadnych błędów, kontrolki airbagów działają prawidłowo (zapalają się na moment po odpaleniu zapłonu, a potem gasną), ale podczas oglądania poszczególnych elementów samochodu, pojawiło się u mnie kilka wątpliwości. Czy w ogóle jest możliwe, żeby coś było nie tak, a komputer o tym nie informował? Czy jest możliwe, żeby ktoś zamaskował niefachowo przeprowadzoną naprawę? Czy wybuchnięcie poduszek i/lub napinaczy zapisuje się w którymś z komputerów auta? Czy da się to zweryfikować (w ASO lub samodzielnie)? Po pierwsze - pas kierowcy posiada przy dolnym mocowaniu do fotela dopinacz, a pas pasażera jest montowany "na śrubę". Czy tak powinno być? Czy też napinacze powinny znajdować się przy obydwu przednich fotelach. Wydaje mi się, że wg RealOEM - jest OK, ale prosiłbym o potwierdzenie. Poza tym - czy na podstawie zdjęć da się stwierdzić czy dopinacz kierowcy jest sprawny, czy był już użyty? Poniżej zdjęcia: Dopinacz kierowcy: Mocowanie pasa pasażera: Druga kwestia to napinacze przy zamkach pasów - jak zweryfikować czy są OK? Daty produkcji zgadzają się z datą produkcji samochodu oraz z datami na zapięciach pasów, no i są mniej więcej tej samej długości i są elastyczne. Wyglądają tak: Napinacz kierowcy: Napinacz pasażera: Kolejna kwestia związana z pasami, to fakt, że pas kierowcy tuż ponad "guzikiem" posiada "spinkę", a pas pasażera nie. Jaka jest rola tej "spinki"? O czym może świadczyć jej brak? Da się ja w ogóle zdjąć i nałożyć na pas? Wg realOEM ona nie ma osobnego kodu, tylko jest jedną częścią razem z pasem. "Spinka" kierowca: Brak "spinki" pasażer: No i ostatnia kwestia, czyli poduszki powietrzne. Data produkcji na poduszce kierowcy zgadza się z datą produkcji auta, ale mam wrażenie, że logo na kierownicy jest krzywe i niezamontowane w pionie w porównaniu do reszty obudowy poduszki. Czy poduszka ta może być nieoryginalna/regenerowana? Czy można to jakoś zweryfikować? Czy realna jest opcja, że poduszki w ogóle nie ma, a wstawione są jakieś "emulatory"?: W kwestii poduszki bocznej - przeszycie na skórze na fotelu pasażera ma inny kształt niż na fotelu kierowcy, a skóra lekko się marszczy. Czy możliwe jest, że poduszka była wymieniana, a fotel ponownie zszywany? Przeszycie - fotel kierowcy: Przeszycie - fotel pasażera:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.