Skocz do zawartości

gracjanp

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X6 E71 2011r

Osiągnięcia gracjanp

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam mam pytanie jak szybciej i lepiej wyjąć silnik z autaBMW E72 X6 4.0d 306KM. Chodzi mi czy lepszym sposobem jest do góry po zdemontowaniu chłodnic czy dołem po demontażu wózka i zawieszenia proszę o podpowiedż.
  2. czyli problem tkwi po stronie wtryskiwacza ?
  3. Witam w dniu dzisiejszym podczas jazdy zaczeło coś stukać metalicznie w silniku. Po podłaczeniu kompa wyszedł bład 459B ustawienie równomiernego spalania w cylindrze 5 . Najciekawsze że po ostygnięciu silnika i po odpaleniu stukanie zanikło poczym po kilku razach naciśniecia na gaz i rozgrzaniu znowu zaczął stukć. Pytanie czy może to być przyczyną wtryskiwacz, gdzie szukać przyczyny. Stukanie słychać raczej w górnej części silnika przy 5-6 cylindrze. Proszę o pomoc i podpowiedzi.
  4. Witam wczoraj z mojego auta BMW X6 4.0d 306KM oznaczenie N57D30B wyrzucil olej z przodu. Powodem okazalo sie uszkodzenie uszczelniacza na wale przez panewke przednią ktory wypchnela i uszkodzila uszczelniacz zdjecie na foto.Rozwazam mozliwe warianty drugi silnik lub remont. Nie wiem czego sie spodziewac jaki stan walu jeszcze miska olejowa nie sciagnieta. Prosze o ppdpowiedzi co robic lub oferty sprawdzonego silnika, namiary gdzie kupic panewki nominal tlumik drgan jakiej firmy polecacie
  5. wlasnie nic nie ma różnicy, trzymając na hamulcu na D dodawałem gazu i nie ma zerwań ani stuków, to dziwny rezonans i drżenie na postoju P na N to samo i nie wiem czy to co powiedział mechanik że to od rozrządu to czy faktycznie tego można się przyczepić
  6. Od VTG własnie też nowa założona z serwisu oryginalna BMW
  7. 226.000km, silnik N57S , tyle że to odczuwalne na postoju nie podczas jazdy wiec pólosie raczej odpadają
  8. Witam , mam problem z moją X6E71 4.0D Xdrive 306KM 2011r otóż na postoju przenosi drgania na karoserję, ewidentnie słuchać huczenie , rezonans jakby sztywno silnik był osadzony bez poduszek. Dokonałem sprawdzenia poduszek, tylna przy skrzyni wymieniona na nową z serwisu BMW ( bez zmian) przednie sprawdzone OK, tłumnik nigdzie nie dotyka, koło pasowe ok, nie ma czego sie przyczepić. Pisaliście na forum że wtryski wykręcone sprawdzone wszystko ksiązkowo więc ok a problem pozostał. Dzisiaj byłem w warsztacie gdzie sprawdzili mi kompem i mówią że drgania od rozrządu bo do wymiany ( nie słychać jakiś trzasków odpala na zimnym od strzała, nie słychać łańcuchów. Dodatkowo wyszło że EGR nie chodzi i termostat do wymiany bo nie trzyma temperatury i to wszystko. Ogólnie wskazali że to wina rozrządu, stąd moje pytanie,czy faktycznie rezonans i drżenia karoserji moga być przez rozrząd , gdzie szukać przyczyny. Proszę o pomoc w tej sprawie.
  9. Dziękuje ci bardzo za sprawdzenie, a dotyczy to wału krótkiego od VTG do przedniego mostu czy całego. Dotatkowo zaczął mi wyskakiwać bład silnika po sprawdzeniu cos się dzieje z EGR błedy, czy na EGR czasami też nie ma akcji? Dziękuję z góry za odpoawwiedź :D
  10. Witam Kruk możesz sprawdzzić jakie akcje L850202 X6 . Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.