Skocz do zawartości

pliszko

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 2011 318d

Osiągnięcia pliszko

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Płyn chłodniczy ma odpowiedni stan. Najdziwniejsze jest to,że smród zaczyna lecieć dopiero przy 140km/h i minimum 2.5 tysiąca obrotów :?:
  2. Co ciekawe obejma i uszczelka są nowe,nie ma na nich śladu okopcenia mimo testów i przejechanych kilometrów, czy mimo braku śladów sadzy warto wyrzucić uszczelkę i kupić ori obejmę w ASO? Czy ta chłodniczka egr raczej powinna być gdzieś okopcona? Jak dojść do tego czy chłodniczka jest sprawna? Dodam,że auto nie posiada żadnych błędów po podłączeniu komputera. Czy może to być wina turbo? Turbo sprawne i brak błędów ale minimalne okopcenie przy tym pręcie od zmiennej geometrii, gość od turbo twierdził,że to na bank dpf, ale dpf jak nówka. :mad2: Niby nic a sfrustrowanie tematem sięga zenitu, codziennie przemierzam autostradę w drodze do pracy więc problem dla mnie dość uciążliwy :(
  3. Witajcie koledzy, przeczytałam wiele wątków na temat zapach spalin w kabinie lecz żaden z nich nie zawiera odpowiedzi na moje problemy z e91 318d z 2011 roku. Mam nadzieję,że ktoś z was pomoże mi swoją wiedzą :) Problem wygląda w następujący sposób: - zapach słodkich jakby przepalonych przez dpf spalin zaczyna być wyczuwalny w kabinie przy prędkości powyżej 140km/h, najbardziej gdy spalanie rośnie powyżej 10l, przy zamkniętym obiegu problem nie ustaje, smród jest tak intensywny,że autem nie da się jeździć powyżej 120km/h. - w ruchu miejskim i do 120km/h smrodu brak - wymieniona uszczelka kolektora, sprawdzony kolektor( brak pęknięć), wymieniona uszczelka i obejma łącząca kolektor z wydechem, podobno uszczelka do turbo też nowa, tak twierdzi mój mechanik,dpf w stanie bardzo dobrym, regularnie się wypala, brak jakichkolwiek oznak kopcenia przy zatkanym wydechu i wciskaniu gazu, mechanicy rozkładają ręce. Z góry dziękuję z pomoc Paula :)
  4. Znaczy z tego co wiem te lampy były od nowości w tym aucie, jest to lampa po liftingu, chyba posiada ogrinalnie ringi, czy się mylę? Sprawdzane były te żarówki do ringów, w takiej dziwnej oprawce plastikowej. Zaraz zbiorę się do kolegi i podłączymy komputer:) Co może powodować ewentualne zwarcie? Kable i wszystko wygląda jakby było na miejscu :(
  5. Dzień dobry Panowie, jestem nową użytkowniczką, niestety nie znalazłam odpowiedzi na mój problem więc pozwoliłam sobie założyć nowy wątek i liczę na waszą pomoc :) Posiadam e91 z 2011 roku ze zwykłymi lampami, dzisiejszego dnia przestały mi działać oba ringi w lampie z lewej strony, żarówki są dobre,bezpieczniki również, gdzie szukać problemu żeby mechanicy nie naciągnęli mnie na koszta? W jednym momencie ringi zaczęły świecić, po zamknięciu maski przestały ;/ Dodam,że wszystkie światła były sprawne do dnia dzisiejszego :( Z góry dzięki za pomoc Paula :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.