Skocz do zawartości

darek4x4

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Zmota z M50B25

Osiągnięcia darek4x4

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Jestem z Sosnowca koło Katowic mam własny warsztat specjalizujący się w autach 4x4 ( patrol , pajero , vitara itd . ) sama mechanika i motanie by silnik włożyć do Patrola to żaden problem ale elektronika to inny temat bo elektryk mi odpadł z zespołu a sam bez schematu nie chciał bym czegoś skopać . Co do kolektorów wydechowych to jakie możesz polecić ? najbardziej zależy mi na momencie obrotowym by był możliwie jak najwyższy lecz dostępny od niskich obrotów ( wolę 300nm w przedziale 2500-5000 niż 350nm 4000-4800 ) z płaskim wykresem .
  2. Wiosna się zbliża więc czas na naprawę mojego potworka , skłaniam się nad przekładka na m52b28 lub m54b30 z naciskiem na m54b30 więcej mocy i co najważniejsze większy i szybciej dostępny moment obrotowy a to dla mnie najważniejsze , ale mam kilka pytań do osób bardziej ogarniętych : - czy m54 będzie pasował pod skrzynię z m50 ? - czy warto do m54 założyć kolektor ssący z m50 ? ( ile można tym zyskać ) - gdzie mogę odesłać sterownik do wykastrowania ( immobilizer sondy przepływka itp oraz ewentualne wgranie mapy pod kolektor z m50 ) - ile będzie warty mój stary m50b25 kompletny bez kolektora z wiązką oraz wykastrowanym sterownikiem . - gdzie znajdę schemat wiązki silnika m54b30
  3. Witajcie, jako że jest to mój pierwszy post na tym forum chciałbym się przywitać, a nie znalazłem tematu "przywitaj się". Mam problem ze świeżo nabytym pojazdem ( zmota na bazie Nissana Patrola ) z silnikiem M50B25 z jednym vanosem , mianowicie po odpaleniu kopci na biało-niebiesko przypuszczam że to uszczelniacze na zaworach , jak się rozgrzeje na wolnych przestaje kopcić ale wystarczy mocniej depnąć w czasie jazdy i znowu zostawia za sobą obłoczek a do tego na dobrze rozgrzanym silniku i wolnych obrotach zaczyna się żarzyć kontrolka oleju . I tu moje pytania : czy kopcenie w czasie "deptania" to bardziej uszczelniacze zaworowe czy pierścionki ? Czy żarząca kontrolka to bardziej pompa olejowa czy raczej panewki korbowe a może panewki główne ? Zastanawiam się czy robić ten motor czy szukać innego i tu kolejne pytanie, znajomy mówił mi że któryś motor można uzbroić w osprzęt M50B25 i będzie Git tylko nie pamięta który M52B28 , M54B25 lub M54B30 czy to faktycznie jest wykonalne ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.