Skocz do zawartości

linzo

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F30 320i 2015

Osiągnięcia linzo

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. W ostatnim czasie auto podczas jazdy potrafi przejść sporadycznie w tryb awaryjny. Po podłączeniu do komputera wykazało: Po skasowaniu błędów i nowej adaptacji komputera pojawił się ponownie i tylko "miernik masy powietrza". W tym czasie tryb awaryjny załączył się może 2 razy przy baku paliwa delikatnie poniżej połowy. Wymieniłem więc przepływkę na nową (była to jedyna rzecz używana jaką wcześniej kupiłem do auta ). Po kolejnej adaptacji problemy z szarpnięciami przy ruszaniu zniknęły. Reszta bez zmian. Po paru dniach postoju ponownie zgasl przy odpaleniu i zapalił za drugim razem bez problemu. Po przejechaniu około 20 km - tryb awaryjny. Paliwa w baku na około 50 km. Znalazłem podobny problem na bimmerpost: https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1437095 Zalecają wymianę pompy paliwa umiejscowioną w zbiorniku pod kanapą tylną.
  2. Czy mogę zastosować moduł ICM dla aktywnego tempomatu i adaptacyjnego zawieszenia pomimo tego, że nie mam takiego zawieszenia? Po numerach z realOEM moduł pasuje, ale brak w/w zawieszenia w aucie. Czy można je po prostu wyłączyć z poziomu kodowania?
  3. Mam Park Assist 2 i uruchamia się z automatu. Nowszy system jest wzbogacony dodatkowo o 2 czujniki boczne PDC w tylnym zderzaku (wersja LCI) - oprócz parkowania równoległego umożliwia parkowanie prostopadłe tyłem. W aucie poliftowym moduł jest nowszy i zapewne tutaj coś poprawili. System działa rewelacyjnie. Jak dobrze pamiętam mam taką opcję w menu, żeby się sam załączał. Aż dziwne, że to nie działa w wersji pierwszej. Auto nie miało PA2, system został dołożony.
  4. Mam Park Assista, ale radarów żadnych. Więc to niesprawdzona informacja.
  5. U mnie ta opcja działa, ale mam Park Assista. Przy zwykłym PDC na pewno tego nie ma? Jaki jest sens tego aby były wyłączone?
  6. Mam ten sam problem. Auto z USA, również po naprawie. U mnie usterka występuje tylko wtedy kiedy auto stoi parę dni. Po odpaleniu potrafi od razu zgasnąć. Czasem 2-3 razy. Jak się nagrzeje to problem znika i już się nie pojawia. Start stop nie działa w ogóle. Na zimny gdy próbuje załączyć zaczyna budą drżeć i najlepiej go wyłączyć. Ostatnio nawet lekko drży na wolnych obrotach. Ogólnie na zimnym dopóki się nie rozgrzeje delikatnie szarpnie przy ruszaniu. Brakuje mu liniowego przyspieszenia. Olej w skrzyni uzupełniony. Skrzynia po adaptacji (automat). Komputer ostatnio zgłosił błąd valvetronica. Nic więcej. Jakieś sugestie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.