Skocz do zawartości

konrad26

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O konrad26

  • Urodziny 30.11.1996

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530i 2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia konrad26

  1. Dzień dobry. Z racji że na przeglądzie wyszło, że nie hamuje ręczny z 1 storny postanowiłem się za to zabrać. Kupiłem komplet szczęk i sprężyn na 2 strony. W jednym kole był rozwalony wybierak. Po zakupie nowego i wyczyszczeniu reszty ze rdzy chciałem poruszać linką czy jest sprawna i po pociągnięciu jej do siebie wyszła kilka centymetrów. Później już nie chciała za bardzo wracać do poprzedniej pozycji. Zaznaczę, że nie wcisnąłem wcześniej sprężyny pod dźwignia ręcznego w kabinie. Doczytałem o tym później i chcąc to zrobić, zauważyłem że sprężyna wygląda na wciśnięta, nawet w dolnym położeniu dźwigni ugina się tylko minimalnie, ale nie chcę odskoczyć. Sama dźwignia działa bez oporu. Próbowałem regulować naciąg w kole, ale w pewnym momencie same koło przestaje się obracać, tak jak byłby zaciśnięty ręczny, a sama dziwgnia działa nadal bez oporu. Musiałem poluzować szczęki aby móc jeździć, lecz ręcznego nie mam ani trochę. Czy może mu ktoś podpowiedzieć co mogło pójść nie tak? Nie wiem jak się do tego zabrać. Najbardziej dziwi mnie ta wciśnięta sprężyna mimo że jej nie wciskałem. Raczej nie możliwe żebym ściągnął ją poprzez pociągnięcie linki kombinerkami w 1 kole?
  2. konrad26

    Buczenie z kół

    Wymiana łożyska z lewej strony pomogła. Do zamknięcia
  3. konrad26

    Buczenie z kół

    Szum dochodzi z przodu samochodu. Nie sądzę by problem był na tyle
  4. konrad26

    Buczenie z kół

    Jesteś pewien? Wszędzie gdzie czytałem, to pisali łudzę, że wtedy ciężar przechodzi na stronę przeciwną do skrętu
  5. konrad26

    Buczenie z kół

    Witam. Od pewnego czasu zaczęło mi buczeć od strony kół, gdy przekraczam 60 km/h - prawdopodobnie prawa strona. Podczas skrętu w prawo przestaje buczeć, więc stwierdziłem, że to prawe łożysko. Wymieniłem i niestety nie ma żadnej poprawy. Zbieżność była ustawiana 5 miesiący temu, ponieważ wymieniłem wtedy lewy drążek kierowniczy. Później jeszcze wymieniałem: wahacze przednie, wahacze dolne i łączniki stabilizatora. Wszystkie części firmy Febi. Nie ustawiałem już zbieżności, ponieważ wyczytałem, że przy wymianie wahaczy nie trzeba nic ruszać. Ma ktoś jakiś pomysł co trzeba sprawdzić? Pozdrawiam
  6. Witam. Jakiś czas temu miałem stłuczkę i wymianałem drzwi w tylu. Wyrzuciłem stara wiązkę ponieważ w kupionych drzwiach była, a później okazało się, że nie ma wtyczki od airbag. Na aukcjach internetowych też wszystkie nie mają takiego kabla. Co może być przyczyną i w jaki sposób sobie z tym poradzić?
  7. Faktycznie komputer wylicza normalne spalanie na benzynie i po 40km błąd nie wyskoczył. Pojeżdżę jeszcze, ale prawdopodobnie wychodzi, że trzeba wyregulować instalacje. Ze ja o tym nie pomyślałem... Dziękuję serdecznie za szybkie i konkretne odpowiedzi! Pozdrawiam
  8. Witam. Posiadam E60 z silnikiem M54B30. Wyskoczył mi check engine z błędami P0171 i P0174. Po skasowaniu błędu wyskakuję z powrotem po około 20-30 kilometrach. Spalanie wzrosło, komputer pokazuję około 15l gdzie wcześniej było to około 12. Podpiąłem inpe i zrobiłem zdjęcia z pomiarów czujników. Proszę kogoś o zerknięcie na nagrania i podpowiedź, czy pomiar są prawidłowe bądź nie. Dziękuję bardzo z góry. Zdjęcia z pomiarów na LPG i benzynie na postoju. Filmiki nagrane na 3 biegu z gazem wciśniętym do końca. Zdjęcia sondy: https://megawrzuta.pl/filesgroup/32bbdc28698ba841b5774339004a8e19.html Zdjęcia inne pomiary: https://megawrzuta.pl/filesgroup/2efd1e7cc7c41c0d45ba2ed221585b53.html Filmy:
  9. Witam. Mam pytanie do posiadaczy E60 z silnikiem M54B30. Jakie macie przyśpieszenie w swoich autkach? U mnie przy oponach 245/40/18 oraz skrzyni automatycznej wychodzi 9.2 s do 100 km/h na benzynie i 9.4s na LPG. Szukałem informacji w sieci i doszukałem się wartości w okolicach 7s. Autko ma 270k przebiegu, nie sądzę, że będzie mieć osiągi fabryczne jednak wydaje mi się, że ta różnica jest za duża.
  10. Dziękuję bardzo za szybką odpowiedź.
  11. Witam wszystkich. Przepraszam jeśli powielam temat, ale nie mogłem znaleźć takowej informacji na forum. Jestem świeżym posiadaczem E60 M54B30. Na komputerze pokazało błąd czujnika ciśnienia oleju i chce go odrazu wymienić po kupnie. Mógłby ktoś wytłumaczyć bądź wskazać na schemacie w którym miejscu jest ten czujnik i jak go wymienić? I jeszcze pytanko w sprawie samego czujnika, kupić najtańszy z allegro(25zl) czy jakies konkretnej firmy. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.