Skocz do zawartości

Globus1802

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    330D E91

Osiągnięcia Globus1802

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Panowie z tego co stwierdził elektryk u którego stoi moje BMW to jest problem z pięcioma modułami, które pokazuje błędy na CAN-ie. Moduły to ABS, pompka paliwa, KAS, moduł świateł i tego ostatniego niestety zapomniałem. Ma ktoś z was pomysł co to może być? Objawy pojawiają się tylko w momencie kiedy jest zimny samochód.
  2. Możesz dokladnie wskazać gdzie pod maska znajdują się bezpieczniki? Reszta wiem gdzie jest ale nie sprawdzałem wszystkich. Jak otwieram samochód to pod maska słychać jakby jakiś przekaźnik czy coś takiego po zamknięciu tez przez chwile go słyszę ale nie mogę tego zlokalizować. Najgorsze jest to ze zadzieje się tak kilka razy podczas jazdy ja za każdym razem zgasze silnik i np za 6 odpaleniem już ten problem zniknie dopóki nie zgasze samochodu. Później znowu zabawa od nowa
  3. Ale zdjąć klemy z akumulatora? Prąd był sprawdzany i było napięcie od 14.8 do 15.1V
  4. Ale zdjąć klemy i ponownie założyć? Robiłem dodatkowe masy na skrzyni biegów. Prąd tez był sprawdzany i wskazywał napięcie od 14.8 do 15.1V
  5. Moc po programie 300 km 651 nm. Seria 231 km 512 nm. Rok produkcji 11.2005
  6. Samochód był u gościa od alternatorów i on stwierdził ze tam jest wszystko w porządku. Czasami jest tak ze przed 2-3 dni w ogóle nie ma problemu, ale są tez takie momenty ze błędy są non stop. Mogę gasić i odpalać co chwile samochód a one i tak po dodaniu gazu się zapłacą. Najczęściej dzieje ze tak w przedziale 1100-1500 obr/min. Jak się zaczynaja zapalać błędy to silnik wydaje taki dźwięk jak by był z plaka odpalany. Jak podłączyłem Komos pod obd to mogłem tak sprawdzić napięcie chwilowe i niby pokazywało 14.8-15.1V wiec już sam nie wiem co mam robić. Regulator niby nie jest drogi bo z wymiana 350 zł ale czy warto jeśli to nie to?
  7. Głównie są to błędy związane z zasialaniem w każdym z modułów. Jak sprawdzam na komputerze programem diagnostycznym delphi to czy na silniku czy na skrzyni są błędy o napieciu
  8. Sprawdziłem z ukrytego menu ładowanie podczas jazdy jak i na samym zapłonie. Podczas jazdy wartości od 14,3 do 14,6 natomiast samym zapłonie to 11,3-11,6V. Więc zakładam, że nie jest to wina alternatora.
  9. Teraz pojawił mi się następny problem. Drzwi pasażera nie otwierają się z pilota. Zamknąć pilotem można bez problemu ale otworzyć trzeba ręcznie. Dodam tylko ze pasażer próbował otworzyć drzwi w momencie kiedy jeszcze karta była w stacyjce. Co może być problemem w tej sytuacji?
  10. Czy to w ukrytym menu Jak włączyć te ukryte menu?
  11. Mowa jest o przewodach po lewej stronie w bagażniku?
  12. Witam wszystkich forumowiczów. Jestem tutaj nowy ale i już bezradny. Problem z BMW 330d mam taki ze podczas jazdy ( nie zawsze ) zaświeci się kontrolka od dtc, ABS-u oraz hamulców. Od hamulców na czerwono reszta na żółto. Dodatkowo na chwile przestaje działać prędkościomierz, nawiew, radio i nawigacja. Po chwili problem ustępuje i pojawia się znowu. Może to tak trwać przez 2 min i później jest spokój do ponownego uruchomienia silnika. Podczas zapalenia się kontrolek występuje taki dziwny metaliczny dźwięk z silnika, ale nie potrafię go opisać i skąd pochodzi. Na postoju gdy się wydarzy taka sytuacja zafalują obroty na chwilkę i wszystko wraca do normy. Może ktoś z was będzie w stanie mi pomóc bo moje pomysły już się skończyły. Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.