Skocz do zawartości

jonaszlago

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 318i 2006

Osiągnięcia jonaszlago

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, w moim aucie pojawiły się stuki słyszalne tylko na średnim zakresie obrotów gdy utrzymuję je w stałym poziomie. Może ktoś podpowiedzieć co to jest? Niedawno zmieniałem olej (dodam, że silnik nie chodzi na tłustej wodzie - leję 5w50 i zmieniam co 10 tys km), w filtrze nie było żadnych opiłków. Ostatnio wymieniałem servomotor Valvetronic bo wchodził w tryb awaryjny i wtedy było słychać stuki, myślałem, że po naprawie i adaptacji ustaną. Załączam film, co sądzicie?
  2. W moim BMW z tym silnikiem występują problemy z pracą w temperaturze 107 stopni, zauważyłem, że przy 10 stopniach mniej auto pracuje poprawnie. Przy 107 stopniach pojawia się błąd valvetronic ograniczający moc, auto ma ciężko odpalić oraz inne. Szukałem termostatu z niższą temperaturą otwarcia lecz niestety nie udało mi się nic takiego znaleść. Czy można zmodyfikować oryginalny termostat lub czy podejdzie termostat z któregoś diesla, gdzie termostat ma niższą temperaturę otwarcia?
  3. Witam, posiadam e90 318i, silnik n46 Od jakiegoś czasu czasami auto traci moc, przy nagłym wdepnięciu gazu dławi się. Gdy silnik jest rozgrzany i na wolnych obrotach czasem zaświeci się lampa alladyna, podczas jazdy nigdy się nie zaświeciła. Oczywiście jako, że to jest N46 to pobiera dość dużo oleju, ale chyba to nie ma ze sobą związku? Czy odma może mieć coś z tym wspólnego? Pozdrawiam!
  4. Witam posiadam e90 z 2006 roku, przebieg 240k. Auto pobiera znaczne ilości oleju (~1-1.5/1000km) Auto jak postoi na wolnych obrotach i przegazuje to znacznie dymi na biało, końcówka wydechu nie jest tłusta, nawet nie jest mocno zadymiona. Pewnie to sprawka uszczelniaczy jednak mechanik twierdzi, że najlepiej wymienić uszczelniacze razem z pierścieniami. Nie stać mnie na remont silnika, czy warto zaryzykować i wymienić same uszczelniacze? Jeden mechanik proponował zalanie motodoktora, twierdzi ze to nie zaszkodzi bo pewnie już ktoś to praktykował, zwłaszcza, że auto kupiłem od handlarza. Jest jakiś sposób na sprawdzenie stanu pierścieni i uszczelniaczy nie rozkręcając silnika? Dziekuje za odpowiedzi!
  5. Dlatego wymieniłem baterię na nową :)
  6. Witam! Posiadam BMW e90 318i z 2006 roku. Auto nie zamyka się z pilota, a otwieranie go kluczykiem uruchamia alarm który wyje do momentu włożenia klucza do stacyjki. Kluczyk sprawdziłem miernikiem - bateria miała 3V, po kliknięciu któregoś przycisku spadało do 2.5V, więc klucz wysyła sygnał. Wymieniłem baterię jednak to nic nie dało. Możecie mi pomóc?Za wszelkie wskazówki dziękuje!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.