Skocz do zawartości

Krakus741

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 , e46

Osiągnięcia Krakus741

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Czy moduł od Asystenta świateł to LEAR ? Od dachu jest w tym steropianie w bagażniku prawda ?
  2. Po zmianie KGM na inny nadal nie ma komunikacji .
  3. Czy muszę kupić identyczny moduł ? O tych samych numerach itp. ? Możesz na szybko powiedzieć gdzie mniej więcej jest ten moduł ?
  4. Grudzień 2006
  5. Witam , mam problem z E61 wpadłem na genialny pomysł aktualizacji sterowników w aucie , niby wszystko poszło okej . Lecz teraz nie ma komunikacji obd , żaden interfejs nie chce się połączyć z autem inpa , launch , Delphi . Dodatkowo na desce po odpaleniu zapala się ikona szyberdachu i asystenta świateł . Ma ktoś pomysł gdzie leży problem ? Bezpieczniki obd sprawdzone .
  6. Zawór na pompie Napięcie jest oporność w 3.2 ohm Zawór na listwie Napięcie dochodzi oporność 4.0 ohm
  7. Napięcie dochodzi , mógłbym sprawdzić PWM zaworka ,ale aktualnie nie mam za bardzo czym .
  8. Witam mam problem z BMW e87 2.0d n47 ,a mianowicie auto nie ma ciśnienia na listwie CR 0 bar może zacznę od początku . Auto stało w "krzakach " przez 3 lata z zerwanym łańcuchem rozrządu , po tym czasie auto trafiło do mnie ,aby wymienić łańcuch zrobić głowice itp. Rozrząd zrobiony , głowica po remoncie wszytsko ustawione na blokady . Auto nie odpala na listwie CR brak ciśnienia pompa wstępna pompuje tak jak powinna paliwo do pompy CR dochodzi , po odkręceniu nakrętek przy wytryskach coś się tam sączy ,ale zdecydowanie za słabo tak jakby wylatywało tylko to co przetłoczy pompa wstępna . Jeśli chodzi o błędy to tylko co jakiś czas pokazuje błąd zbyt niskiego ciśnienia na listwie . Jest jakiś sposób ,aby wytypować lub wykluczyć pompę zanim wyciągnę ja z auta ?
  9. Co szybko mi poszło ?
  10. Test zrobiony wynik idealny , ale wydaje mi się że są to wtryskiwacze piezoelektryczne więc dla nich test przelewowy nie jest żadnym wyznacznikiem
  11. Może może , ale jak to sprawdzić żeby mnie 100% pewność . Nie wydam 6 tysięcy na nowe wtryski żeby na końcu okazało się że to nie to .
  12. Dobrze rozumiem , mniejsza o test przelewowy ,dlaczego mi rozsadza te cholerne wężyki dalej nie wiem . Jak widać na obrazku wąż przelewowy od wtryskiwaczy jest połączony z wężykiem zasilającym ,a nie powrotnym . A przelew z listwy już jest podłączony pod powrót .
  13. Powrót do zbiornika drożny ,nie zgnieciony sprawdzałem .
  14. Tak wygląda ten układ , jak widać przelew z wtryskiwaczy nie jest podłączony bezpośrednio do węża powrotu tylko do węża zasilania i do pompy .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.