Skocz do zawartości

Piotrek18

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E66 2006 750Li

Osiągnięcia Piotrek18

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Widocznie nie wiedział, ze znajomym zaczęliśmy rozbierać dalej silnik po ściągnięciu głowicy okazało się że w cylindrze znaleźliśmy mały kawałek metalu który wbił się w głowicę, tylko jak on się tam dostał i czy na pewno to to stukało i dało zła diagnozę panewka.
  2. Cześć, przeróbki to np rozrusznik miałem z drugiej strony, miarkę od oleju musiałem przełożyć z drugiej strony. Co do elektroniki to czujniki musiałem przełożyć z 4.8 bo wtyczki nie pasowały. Reszta została z 4.8. Po odpaleniu był błąd z adaptacją valvetronic po ustawieniu adaptacji wszystko działało bez zarzutu.
  3. Cześć wszystkim mój problem rozpoczął się gdy coś zaczęło stukać w silniku 4.4 333 km. Usłyszałem diagnozę że to panewki, więc wyjęliśmy silnik rozebraliśmy dół i odziwo wszystkie panewki są na swoim miejscu nie obrócone. Nie wiem jaka może być teraz przyczyna stukania. Proszę o pomoc kogoś z Warszawy najlepiej z okolic Marek w reanimacji tego silnika jeżeli w ogóle będzie co naprawiać.
  4. [Cześć temat do zamknięcia silnik przełożony na osprzęcie z 4.8 z małymi przeróbkami, ale wszystko się udało.
  5. Witam, W moim E66 z 2006 r lift padł silnik 4.8is. Mam do kupienia za dobrą cenę Anglik E65 z 2003r przedlift z silnikiem 4.4 (333km) Teraz pytanie. Czy jest możliwość SWAP silnika 4.4 do mojej E66 skoro będę miał sterownik i resztę części dostępnych z tego Anglika? Co potrzebuje dokładnie przełożyć? Czy dużo z tym zabawy i może lepiej poszukać silnika 4.8is? Proszę o poradę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.