Skocz do zawartości

TOMEKE32730

Zarejestrowani
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    BYDGOSZCZ

Osiągnięcia TOMEKE32730

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. TOMEKE32730

    sprzęgło

    Witam. Napisze kilka słów w tym temacie bo niedawno ten problem przerabiałem u siebie, i mówiąc szczerze to już mnie szlag trafiał i prawie się poddałem. Ale po kolei, przyczyna tak jak u Ciebie sprzęgło wpada do podłogi i się cofa ręką. Pomyślałem sobie robota miła leka i przyjemna czyli wymiana uszczelniaczy wysprzęglika. Po zakupie takowych i wejściu do kanału okazało się że wycieku brak. no ale uszczelniacze zmieniłem. Następnie pompowanie, odpowietrzanie i nic. Najlepsze jest to że stan płynu hamulcowego wcale nie wydaje się zaniski więc troche to myli ( widocznie do hamulców musi dużo zostać :norty: )Po małych konsultacjach padło na pompe sprzęgła. Więc do sklepu po zakup uszczelniaczy. Wymontowanie pompy w garażowych sposobach nie jest łatwe, dojście tragedia i od strony pedałów i z kanału. Przy wymianie uszczelniaczy okazało się że zestaw naprawczy jest niekompletny więc po nowy zestaw i znów ta sama robota wyciąganie , wymiana, odpowietrzanie i znów nic. Ostatnią deską ratunku choć wycieku z pompy też nie zauważyłem była jej wymiana. Ceny kosmos od 400 do 700 zależy od producenta i firmy sprzedającej. W końcu kupiłem jakiś zamienik za 200. i znów wyciąganie wymiana odpowietrzanie. No ale w końcu po wymianie udało się i wszystko gra. Był jeszcze kłopot z sprężyną która odbija pedał która się luzowała i wypadała, i tak się ukryszyła i jej nie ma wcale. Moje rady są takie; jeśli potrafisz coś zrobić przy aucie to dasz rade ale dojście naprawde kiepskie( dużo nerwów i u mnie odarta ręka o pedał) nie kombinuj z uszczelniaczami bo nie zawszesze jest pożądany efekt a robota ciężka- kup odrazu całą pompę( ja wydałem 60 pln na uszczelniacze niepotrzebnie) kanał raczej potrzebny i cierpliwość , pomoc drugiej osoby przy odpowietrzaniu obowiązkowo caość u mnie trwała 10 dni bo auto nawaliło 20 km od domu i stało w garażu u matki więc trzeba było dojeżdżać, a do tego praca i ine obowiązki 10 dni jeździłem seiczkiem matki TRAGEDIA :mrgreen: Miłej naprawy .pozdrawiam
  2. Witam. Problem jak w temacie, całkowicie wpadł pedał sprzęgła. Sprawa wydała mi się bardzo oczywista ale po pół dnia spędzonym w kanale już taka nie jest. Ale po kolei: - stawiałem na wysprzęglik ale po obejrzeniu go z kanału nie stwierdziłem żadnych wycieków, mimo to rozłożyłem i zmieniłem uszczelniacze - następnie pompa przy pedale( dojście masakra) ale tam również żadnego wycieku, również zmienione uszczelniacze -sprężyna od pedału sprzęgła jest jakaś dziwna najpierw stawia opór później wciąga pedał- ale tak chyba musi być choć bardzo dziwnie się ta spręzyna opiera o karoserie( z jednej strony śruba a z drugiej się opiera o karoserie chć jakoś dziwnie ma luz i nie bardzo wiadomo gdzie powinna się opierać) - próba odpowietrzenia- niby płyn z wysprzęglika poleciał ale w układzie nadal nie ma ciśnienia W sumie to po tych wszystkich zabiegach już się poddałem, myślę jeszcze o dolaniu płynu ham. ale jak zaglądałem w zbiorniczek wydawało się sporo ponad min. Panowie ręce mi już opadły. Jeśli ktoś ma jakieś pomysły to słucham> Pozdrawiam
  3. Witam. Jestem z Bydzi i znam ten komis bo kilka razy tam byłem oglądać furki. Zgadzam się z którymś z przedmówców że stoją tam lepsze autka z wyższej półki.Osobiście omijał bym ten komis szerokim łukiem, właściciel mocno podejrzany zawsze w towarzystwie kilku karków :shock: , przynajmniej kiedyś tak było no ale chyba się dużo nie zmieniło. Co do auta to nie wypowiadam się co do stanu bo go nie widziałem, ale w przypadku jakiejś wtopy mogą być kłopoty chociaż ze względu na właściciela. Nikogo oczywiście nie oskarżam , tylko opisuję moje spostrzeżenia. Pozdrawiam
  4. TOMEKE32730

    740 w manualu????

    No tak mój niemiecki chyba nie jest moją mocną stroną , ale wnioskuje że skrzynia od 730 w manualu pasuje do silnika 4.0. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia??
  5. TOMEKE32730

    740 w manualu????

    Witam . Przeglądałem sobie niemieckie strony z autami i trafiłem na 740 z manualną skrzynią. Nie wiem czy się nie mylę ale chyba takich nie było. A może jednak :doh: Może ktoś mnie uświadomi na 100 %, bo już sam nie wiem. Oto link: http://www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=7922614&id=riwnilyd3ha&source=as24_inseratsg_detail_ueberschrift
  6. Z tego co wiem to numer silnika nie jest już do niczego potrzebny, silnik traktowany jest jako część zamienna i jego numer nie jest wpisywany w nowy dowód rejestracyjny. Pozdrawiam. aha a jeżeli będą chcieli to niech sobie sami na przeglądzie szukają i rozkręcają :D :mrgreen:
  7. :clap: :clap: :clap:
  8. No tak , w sumie racja nie zauwarzyłem działu moptocykle na stronie głównej :oops: a to dlatego że mam ustawione w kompie wejscie odrazu na stronę forum. dzięki z podpowiedź i za linka. Pozdrawiam :cool2:
  9. Witam. Dzisiaj zostałem szczęśliwym posiadaczem Motoru BMW F 650. Motor sprowadzony , 37.000 przebiegu wygląda całkiem nieźle.Problem jest tego typu, że raczej się nie znam sie na motorach , tzn mechanika wymiana części itp. Myślę że fajnym pomysłem było by założenie najlepiej nowego działu o motorach BMW. Było nie było to ta sama marka któłrej jestem wierny :norty: , tylko wiadomości mi narazie brak :cry: . Może są forumowicze którzy mają jakieś większe pojęcie o motorach BMW to niech napiszą kilka słów. Jeśli temat już był to sorki , bo szczerze to nic nie znalazłem a myślę że pomysł dość fajny. Poydrawiam..
  10. No właśnie i tu pojawia się problem, bo w jaki sposób oceniasz że jest ona w bardzo dobrym stanie bo przecież nie po wyglądzie. Moja do momentu zmiany zawieszenia była też w idealnym stanie a okazuje się że jest do kitu. Nie oskarżam Cię oczywiście że nie jest w dobrym stanie ale napisz jak określiłeś ten stan bo pojęcie w bardzo dobrym stanie niestety znając polskie realia ma różne znaczenia. Wiele razy oglądałem już auta w idealnym stanie a okazywały się w conajwyżej dobrym. Dzięki w każdym razie za propozycje i napewno ją przemyślę jak nic inego nie wykombinuję , no i napisz co rozumiesz przez termin bardzo dobry stan. Pozdrawiam
  11. No właśnie i tu pojawia się problem, bo w jaki sposób oceniasz że jest ona w bardzo dobrym stanie bo przecież nie po wyglądzie. Moja do momentu zmiany zawieszenia była też w idealnym stanie a okazuje się że jest do kitu. Nie oskarżam Cię oczywiście że nie jest w dobrym stanie ale napisz jak określiłeś ten stan bo pojęcie w bardzo dobrym stanie niestety znając polskie realia ma różne znaczenia. Wiele razy oglądałem już auta w idealnym stanie a okazywały się w conajwyżej dobrym. Dzięki w każdym razie za propozycje i napewno ją przemyślę jak nic inego nie wykombinuję , no i napisz co rozumiesz przez termin bardzo dobry stan. Pozdrawiam
  12. Witam. Ostatnio udało mi się okazyjnie kupić wszystkie drążki kierownicze wraz z wspornikiem drążka ( oczywiście nowe) Moje stare zawieszenie już kwalifikowało się do wymiany więc wszysko zbiegło się w czasie.Generalnie byłem szczę śliwy po wymianie całego układu kierowniczego na nowy( myślałem sobie że poczuje komfort taki jakie powinno zapewniać BMW 7 jakie wyjechało z fabryki :lol: ) Walka z wymianą zabrała mi cały dzień, ale w końcu udało mi się ukończyć. Moje zadowolenie trwało jednak krótko bo: - Po wymianie cały układ się usztywnił i pojawiły się znacze luzy w przekładni kierowniczej -Próba skręcenia ( zmniejszenia luzu) niewiele dała Generalnie wrażenia z jazdy są takie że układ jest niby sztywny ale auto jakoś dziwnie się prowadzi, podczas wjazdu pod małe poprzeczne przeszkody np; próg garażu czuć i słychać luz na przekładni co mnie bardzo denerwuje : Doradżcie czy takie przekładnie można za jakieś rozsądne pieniądze zregenerować czy raczej rozglądać się za inną używaną, czy dam radę domowym sposobem sam ją wyciągnąć i czy może istnieją jakieś zestawy naprawcze do tego elementu. Proszę o podpowiedzi Pozdrawiam Aha moje BMW to 730 E32 motor m30 |
  13. TOMEKE32730

    Piasta przednia

    Witam. Niestety nikt nie podał mi żadnych informacji :( ale za to ja chętnie podzielę się nimi na temat piasty przedniej w e-32 ponieważ jestem już na półmetku remontu ów elementu. Myślę że te informacje przydadzą się osobom których będzie dotyczył problem wymiany piasty. Coprawda jestem dopiero na półmetku prac ale już mogę się podzielić myślę że cennymi informacjami. Oto one: - piasta przednia w e-32 jest faktycznie nierozbieralna, znajdują się tam dwa łożyska kulkowe z czego jedno jako jedną z bieżni ma obudowę piasty( stąd nie można wymienić samego łożyska) - do odkręcenia piasty potrzebny jest klucz nr.46 a nie jak pisał jeden z kolegów w innym poście nr 52( może były dwa rodzaje) -myślę że osoba która ma trochę smykałki i pojęce o mechanice może sama we własnym zakresie dokonać wymiany tej piasty. Do tego potrzebne jest demontarz koła i zacisku hamulcowego oraz tarczy hamulcowej. Potrzebna jest klucz 46 (jest problem bo w kluczu o tym wymiarze jest większy kwadrat z tyłu niż w kluczach mniejszych), potrzebny jest takrze ściągacz do łożysk no i kilka standardowych kluczy -najlepsze jest to że samo odkręcenie piasty jak i demontaż łożyska poszedł banalnie prosto i lekko (śmiem twierdzić że było to najlepiej schodzące łożysko w mojej krótkiej amatorskiej karierze MECHANIKA) - dla zainteresowanych- udało mi się dostać takową piastę z orginalnym łożyskiem SKF w cenie 270 pln co jest ceną dużo niższą od sklepowych włącznie z inter cars :mrgreen: i to mnie cieszy najbardziej Zachęcam wszyskich majsterkowiczów do samodzielnych prac przy swoich autkach tak żebyśmy nie dali się naciągać pseudo mechanikom partaczom w tym kraju :mrgreen: Pozdrawiam....
  14. J też bym prosił o instrukcję BLOSa . [email protected] Dzięki, pozdro
  15. TOMEKE32730

    Piasta przednia

    Panowie ponawiam prośbę o pomoc bo sprawa jest dość pilna. Łożysko buczy coraz mocniej a ja potrzebuję auto na codzień więc coś muszę zaradzić, a nie chcę wyrzucić kilku stówek jeśli nie muszę. Napewno ten temat ktoiś przerabiał więc proszę o wklepanie kilku słówek na zadane wyżej pytanka. Z góry dzięki i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.