Skocz do zawartości

Chrisman

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 M3 2011

Osiągnięcia Chrisman

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. jeszcze raz bo sytuacja sie zmienia; cas dziala, oryginalny klucz dziala, dodany klucz dziala, serwisowy klucz nie dziala tak mam keyless jest sens z serwisowym, bo mam do niego adapter przez ktory wkladam go wlasnie w stacyjke, a w schowku mam uchwyt na adapter, klucz z tranp. wyciagam z adaptera i chowam do portfela, na tym to polega, serwisowy czy tez bardziej obrazowo awaryjny. a po co mi to dopisywanie, ano bo lubie miec wszystko jak nalezy, jesli bmw tak wymyslilo daje mi to frajde aby przywrocic fabryczny stan i miec to ze soba drugi klucz dopisalem na pozycji nr3, nie wiem skad obawa i zapisywanie na pozycjach dalszych (w internecie na yutubach pelno filmow z takimi praktykami, bez sensu dla mnie) serwisowy wpisalem na pozycje nr1 bo tego klucza nie mam, nawet programator sugerowal wlasnie te pozycje dla transp. 7936, tak tez zrobilem, jednak przed jeden ze specjalistow wyczyscil mi ten slot w eepromie i dopiero na czysty wpisalem klucz serwisowy wydaje mi sie ze lepiej byloby go nadpisac (nie usuwac starego przed), bo gdy porownalem eeprom po oczyszczeniu z dodanym kluczem serw. z eeprom z nadpisanym kluczem serw. (zasymulowalem dodanie tego transpondera i zachowalem dla siebie ten eeprom) hexeditor wykazuje bardzo duzo roznic. czy moze to byc powod braku dzialania tego klucza? oczywiscie moge wgrac eeprom z nadpisanym kluczem ale cas mam juz zamontowany do auta i nie mam juz cierpliwosci go wyciagac i znowu podlutowywac przewody jednak chyba bede musial to zrobic dla sprawdzenia aby miec spokoj ducha ze to byl lub nie byl problem.
  2. dziekuje Panowie za pomoc, a raczej jej brak, nie czytacie ze zrozumieniem co ja pisze, okazalo sie ze mam ten eeprom z dodanym kluczem, nie ma potrzeby kasowac/odnawiac klucza, uzylem innego sprzetu i drugi czyli dodany przeze mnie klucz dziala nie wiem czemu sie produkujecie ze cas uwalony itd itp, nic nie jest uwalone, tak czy siak oryginalny eeprom mam zapisany bezpiecznie wiec nawet jesli sie cos wydarzy to go wgram na nowo, no chyba ze sie cos popali co raczej malo prawdopodobne... do rzeczy, chcialem dodac takze trzeci klucz serwisowy, plastikowy, taki wkladany do adaptera, w nim nie ma elektroniki a jedynie transponder, i pytanie, uzylem transpondera 7936as bo 7935 nie jest obslugiwany przez cas3 (chyba ze sie myle?) ale nie widzi go auto, czy transponder ktory uzylem jest dobry? bo widze ze sa takze 7936aa (nie wiem jaka w tym jest roznica, moze wlasnie taka ze moj nie dziala z autem?) dodam takze ze pozycje pierwsza w cas z kluczem ktorego nie ma, wyczyscilem i na jej miejscie dodalem powyzszy, takze nie wiem czy to ma znaczenie, nie powinno bo sensu by to nie mialo aby kazdy nowy klucz wrzucac w nowy "slot" casa, w koncu miejsce sie konczy i cas musialby ladowac w koszu (skrajna sytuacja) prosilbym o konstruktywna porade, a jesli prosze o zbyt wiele to znikam stad i nie zawracam glowy...
  3. czekam na oswiecenie mojej niewiedzy, wlasnie po to tutaj jestem aby sie czegos dowiedziec. po prostu napisz w krokach jaka jest procedura, skoro to tajemna wiedza, to i tak nikt bez sprzetu tego nie pojmie.
  4. zyje, tak jak napisalem nowy kluczyk nie odpala, ale sprawdzilem eeprom casa i jest w nim informacja o kluczyku przypisanym, probujac przypisac kolejny wyswietlil sie ten ostatnio dodany (kolejnego nie przypisywalem, zrobilem to dla sprawdzenia) czy to normalne ze auto nie odpala po dodaniu kluczyka do zrzutu eeproma, trzeba go jeszcze jakos aktywowac np BMW Explorer'em?
  5. a ja w USA e92 mam 315 mhz, tez keyless
  6. Witam, jakie sa czestotliwosci kluczykow w jakich krajach, sadzilem zawsze ze: 315 mhz - USA i za oceanem 434 mhz - Euro ale ostatnio pojawila sie nowa: 868 mhz - czy to jest jakas nowa w zastepstwie 434 mhz na europe?
  7. Witam Jak w temacie zgrałem casa na dysk,dodałem nowy klucz/transponder, zapisałem zmieniony eeprom na dysk ale nie do casa. Następnego dnia tak pomieszalem na dysku że nowy cas nadpisalem starym oryginalnym i nie zdążyłem do wgrać w moduł,teraz nie mogę ponowić operacji bo transponder kluczyka jest już użyty Co teraz można zrobić? Jakoś dopisać na siłę klucz do casa?bo w transponderze dane z cas się zgadzają tylko cas nie ma danych transpondera i auto nie odpala.
  8. Witam wszystkich podpowie ktos co to jest za narzędzie które mi brakuje? dodam ze nie jest to klucz do kół, jakis drut moze imbus w kształcie litery Z? moze ma ktos nr OEM tego czegos? http://www.e90post.com/forums/attachment.php?attachmentid=214678&stc=1&d=1230813957
  9. naprawde zero pomocy, nikt w Polsce nie ma polifta e92/e93 oraz kabla obd?
  10. Witam serdecznie Mam problem z zakodowaniem jasności ringów Tzn w trybie drl świeca jasno,jednak po włączeniu pozycyjnych powinny świecić mniej intensywnie co się nie dzieje Czy mogę prosić posiadacza takiego modelu o zrzut modułu, który pomoże mi porównać parametry oryginalnego poliftowego z e92 (E90 może być zupełnie inny) z tym co mam u siebie i odpowiednio zmodyfikować swój nfrm.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.