Skocz do zawartości

Adi2408

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 118i 2007r

Osiągnięcia Adi2408

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. A czy wcześniej z tak wysokim zasiarczeniem miałeś poszarpywania podczas płynnej jazdy w okolicach 1500-2000 obrotów, u mnie takie występują i nie wiem czy może nie szukać problemu właśnie w tym kierunku.
  2. Witam. A jak to jest z wyprogramowanym lub uszkodzonym czujnikiem NOX, czy też wymaga cyklicznego wypalania ? U mnie NOX wyprogramowany,nadal występują poszarpywania auta ze stałą prędkością w okolicach 1500-2000 obrotów, poza tym obserwując zasiarczenie katalizatora w ostatnim czasie zaobserwowałem wzrost z 770 mg na 860 mg. Czy próbować to wypalać, czy też nie ma racji sukcesu taka operacja ?
  3. Więc czy to wygląda tak samo jak w ista,lub inpa , tzn min 110km/h , więcej jak połowa baku, temp 90 i w drogę ? jak wygląda u Ciebie czas, oraz wartości zasiarczenia od jakich robisz procedure do wyniku końcowego ?
  4. Witam, czy orientuję się ktoś czy da rade wypalić aplikacją B-tool ???
  5. Witam. Czy da się zainicjować wypalanie siary w katalizatorze NOX, aplikacją B-tool ? Czy są tu tacy co mogą potwierdzić skuteczność takiego zabiegu tą aplikacją ?
  6. Magik od BMW tym razem może mieć rację... Nie spiesz się zbytnio z sondą NOX, radzę poczytać o NOXEM, może parę grosza zostać w kieszeni :D
  7. od 60 stopni w górę jest tylko 100 bar na jałowym. Silnik chodzi jak by ciszej, le jak doda sie gazu w okolice 1500-2000 obrotów to telepie go . pompe wysokiego ciśnienia dzis wziąłem na podmiankę i dalej to samo, rozrząd,wtryski wymieniane :roll: O co kaman ??? Przebieg ledwo 108tys
  8. Witam . ja tez z tym walczę... podobnie jak wyżej, wtryski wymienione i nadal drgawki, jeszcze podmienię pompę HPFP , bo po zagrzaniu auta powyżej 60 stopni mam spadek ciśnienia paliwa na listwie z 150 na 100 bar ??? potem jak auto zgaszę i odpalę za kilka minut po mocniejszym przygazowaniu ,czasem powraca 150 bar,ale tylko na niedługi czas. Czym cieplejszy motor tym trudniej to zrobić. Błędów brak, NOX wyprogramowany. Panowie a jak jest u Was z tym ciśnieniem paliwa ???
  9. Czasem błąd cisnienia oleju po ostrej jezdzie 30C1 oraz jakiś związany z grzałką termostatu kodu nie pamiętam, rozrząd wymieniany przy 99 tys, oleje filtry przy 104 tys, aktualny przebieg 108tys. jescze ciekawa rzecz to ciśnienie paliwa na listwie się dziwnie zachowuje, do 60stopni pokazuje na jałowym 150bar, a po przekroczeniu 60stopni, spada do 100 bar i juz tak zostaje przy depnięciu w podłógę wkręca do 200 bar , czy tak powinno być ... :?:
  10. Witam. Mam identyczny problem tj.falowanie na zimnym silniku, po okolo 40 sekundach obroty się stabilizują, wtryski oczywiście wymienione, brak poprawy. Auto po za tym lekko drży nawet po rozgrzaniu, doskonale to widać na drążku zmiany biegów. Ostatnio odpiąłem wtyczki od elektrozaworów Vanosa, jak to kiędyś sugerowano na forum, no i bingo, obroty na zimnym nie wariują ,jest jak być powinno :? Pokieruje ktoś co dalej robić ???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.