Skocz do zawartości

batman-1000

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O batman-1000

  • Urodziny 26.06.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 2.0 R6 CI 2000r
  • Lokalizacja
    Zamość

Osiągnięcia batman-1000

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Wyobraź sobie że ten u którego byłem nie jest mechanikiem, jak sama nazwa wskazuje DIAGNOZUJE - nie naprawia. Byłem wtedy z innym problemem u niego i takie błędy mi pokazał w kompie, nie musisz się od razu napinać jak plandeka na żuku :D :D :mrgreen: trochę zrozumienia. Poza tym później weszła pandemia i gdzie miałem to niby zrobić? Liczyłem że to forum jest po to by doradzać, rozwiązywać problemy a nie wywyższac się i pokazywać jakim to się jest znaFcą
  2. a skad wiesz że są sprawne? skoro jest błąd o wypadaniu zapłonu?
  3. No właśnie nie miałem jak tego zrobić, bo aktualnie mam budowę i potrzebuje samochodu na co dzień. Podejrzewam że świece nigdy nie były zmieniane jak i cewki a sporo czytałem że od tego należałoby zacząć.
  4. Hmmm..... kiedyś gość mi zczytywał błędy i pisało tam że wypadanie zapłonu cyl 1,3,5 E3 Mieszanka paliwa, bank 1 przekroczony dopuszczalny zakres E4 Mieszanka paliwa, bank 2 przekroczony dopuszczalny zakres 12 Czujnik walu rozdządu przy zaworze wydechowym, sygnał 7B Plan aktywacji chłodzenia CA Limit sterowania mieszanka paliwa, bank1 CB Limit sterowania mieszanka paliwa, bank 2 EE wyp. zapł. cyl 1 / 5 /3 znalazłem coś takiego..... Co o tym sądzicie? czy to uszczelki Vanosa? http://www.blogomotive.pl/index.php/2015/06/19/474-vanos-bez-tajemnic-regeneracja/
  5. Panowie nie wiem od czego mam zacząć.... może zacznę od początku... Ogólnie sprawa ma się następująco: Problem dotyczy braku mocy (nie zawsze, ale występuje) oraz falowania obrotów poprzez gaśnięcie silnika. Zapalam samochód (na zimnym) i czekam chwilę niech sobie pochodzi...i tak: Najpierw zaczyna się falowanie obrotów z 1000 na 1500 później na 1000 ALBO: z 1000 na 900 / 800/ 1000/ 800 i zaczyna się telepać buda - wtedy gdy dodaje gazu czuć że ten silnik nie pracuje tak jak powinien aksamitnie gładko tylko tak jakby " nie na wszystkie gary" ?? wtedy jak ruszę to jest kaplica.... auto nie ma mocy a ekonomizer jakby mógł to by się obrócił dookoła własnej osi. Inna sytuacja np. (na zimnym) odpalam i ruszam i trochę mocniej wciskam mu gazu efekt? NIC SIĘ NIE DZIEJE (w sensie, że ma moc) idzie jakby nigdy nic jest ok. ale pojadę tak z 15 km i stanę przykładowo na światłach i zaczynają się cyrki nagle falowanie 1000/500/ 200/ 0. Odpalam - brak mocy. zgaszę - odpalę - wszystko OK. Jest moc auto idzie nie ma żadnego problemu. :mad2: Teraz jechałem i zrobiło się coś co nigdy nie miało miejsca. Po przejechaniu 2 km stanąłem na chwile zabrać plecak z domu, przychodzę wsiadam już słyszę nierówną pracę silnika. Zgasiłem.... Odpalam a tu na desce rozdzielczej świeci się trójkąt w kółku (kontrola trakcji) myślę - wyłączę to.... [BAD], nie da się....ruszam.....ekonomizer się przekręca a ja nie mogę ruszyć auto totalnie straciło jakąkolwiek moc. Czasem pomagało zgaszenie i przekręcenie na 1 pozycję i wrzucenie np 3rójki - SZARPNĘŁO i wszystko wracało do normy.... jednak jak tak dalej jechałem z tym trójkątem to auto zasłabło pojawiły się kontrolki i auto zgasło, po czym nie mogłem odpalić. Kręcić kręci ale nie odpala....na środku drogi stałem jak debil i myślę co tu robić ruch zablokowany ja nie mogę odpalić....wyszedłem odłączyłem klemę / podłączyłem i problem ustał jak gdyby nigdy nic.... HELP. :cry2:
  6. batman-1000

    POLERKA SAMOCHODOWA

    mimośrodowa to mało mi mówi jakiś model? jak tym się pracuje? coś więcej LUDZIE!!!
  7. z Hela sie spalił po 2 dniach - ten jest z POL CAR nie czytasz postów dokładnie PRIMO ULTIMO a wg Ciebie to JAKI MA BYĆ? ?????????? ??????????????????????????? Nikt nie potrafił tego określić nikt nie powiedział że są 2 rodzaje
  8. batman-1000

    POLERKA SAMOCHODOWA

    Witam! Chciałbym wypolerować swoje E46 i wniosek wysuwa się sam - kup polerkę / oddaj na detailing... ALE nie w tym rzecz przecież :wink: Raz ją oddałem efekt był zadowalający ale chce to zrobić sam i nauczyć się to robić we własnym garażu, stąd też moje pytanie: 1. Jaką polerkę wybrać na początek? Co byście radzili? (do 1000 zł) 2. Jakie parametry powinna mieć taka maszyna? 3. Jakich past/wosków używać do tego typu zabiegu? Dodam że nigdy wcześniej nie miałem z tym styczności i nie polerowałem żadnego samochodu. :mrgreen:
  9. Maniek nie zwróciłem na to uwagi... :duh: bo byłem tak zdesperowany że wyleciało mi to z głowy ale firma to POL CAR - dałem gościowi zdjęcia poprzedniego jeża oraz oryginalnego jeża i dobrał mi po tym "nowego". Co się okazało drogą podsumowań? Elektryk powiedział że są DWA RODZAJE REZYSTORÓW. Skoro bezpiecznik ma 40a oznacza to że jeż jest z grupy nazwijmy to "większych" / "mocniejszych" / przepuszczający większy prąd. Póki co problem nie występuję - odpukać....
  10. Samochód odebrany od elektryka. Gość mówi że ten nieszczęsny JEŻ był zbyt słaby, bo są 2 rodzaje (chodzi o wytrzymałość amper) ale nie ma wglądu co do ich wartości. Bezpiecznik, który był zastosowany u mnie to 40A co sugeruje, że jeż powinien być z tych "mocniejszych". Znowu gość, który mi załatwiał rezystor mówi że po to był mu VIN pojazdu by mieć pewność że jeż się nada.... (działał 2 dni przypominam). Zostały sprawdzone: Rezystor Przekaźnik dmuchawy Panel klimy Silnik dmuchawy Okablowanie Wtyczki Napięcie na każdym z kabli (wartości się zgadzają) Co radzicie z tym fantem dalej zrobić? Spróbować założyć jeszcze raz "mocniejszego" ??
  11. Czytałeś post? rezystor został wymieniony i po dwóch dniach się spalił Burza1234 Panel wymieniałem przecież - nic to nie dało a chcąc się połączyć z kompem na diagnostyce nawet nie mógł nawiązać połączenia. W piątek jadę do mechanika
  12. Dzwoniłem dzisiaj do mechanika i opisałem mu problem....Odpowiedział, że możliwe jest iż silnik dmuchawy się najprawdopodobniej "kończy" i też będzie dawał takie oznaki w postaci nawiewu na full. Zostaje chyba wyjąć silnik ...
  13. A może w moim przypadku jest to samo? Dziś trochę święto i nie bardzo tak dłubać przy samochodzie... Kończą mi się też pomysły co tu może być no zostaje jedynie silnik dmuchawy rozebrać wyczyścić (przy okazji nasmarować) i sprawdzić czy on nie powoduje palenia rezystora...
  14. Pany wyjąłem ten przekaźnik i zmierzyłem tak jak kazałeś Burza1234 i co się okazało?????!!!!!???? NIC :cry2: - przekaźnik jest w porządku, mierzyliśmy i nawet słychać że działa.... a grzania jak nie było tak nie ma.... :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.