Skocz do zawartości

Kuba123580

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528i 2000r

Osiągnięcia Kuba123580

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Cześć Ostatnio zagrzał mi się samochód jak się okazało nie załączył się wentylator chłodnicy, który jest elektryczny. Począwszy kiedy po necie szukałem co może być przyczyną wiele osób twierdziło, że mógł paść albo czujnik temperatury płynu chłodniczego albo sam silnik/sterownik wiatraka. Podłączyłem kompa pod samochód i sprawdziłem błędy - owych nie było. Z pozycji komputera też jestem w stanie włączyć test tego wentylatora i ten włącza się normalnie bez przeszkód. Dodatkowo czujnik temperatury płynu działa bo pokazuje normalnie wartość dla temperatury. Pytanko Czy jest ktoś w stanie nakierować co się mogło stać, że jestem w stanie z pozycji komputera włączyć test wentylatora i działa normalnie a kiedy np. podczas postoju płyn dobija do 100 stopni to kompletnie zero reakcji z jego strony przez co samochód się grzeje. Jakieś propozycje co potencjalnie mogło paść?
  2. Kuba123580

    E39 - Bezpiecznik

    Witam Chciałem zrobić oświetlenie z światłowodu. Postanowiłem że oświetlenie będzie działać z momentem załączenia świateł pozycyjnych/mijania. W momencie odpalania tych że świateł załącza się też oświetlenie deski rozdzielczej/guzików itp. Teraz pytanie. Jaki bezpiecznik mógłby odpowiadać właśnie za któreś z tych świateł (pozycyjne, mijania) albo za oświetlenie deski rozdzielczej. Wiem że w necie dużo schematów z bezpiecznikami ale do tej pory żaden nie pomógł. BMW E39 06.2000r. 2.8 benzyna. Pozdrawiam
  3. Witam Dziś w trakcie jazdy w BMW E60 523i 2.5 Benzyna wyświetlił się Check Engine ale nic specjalnego się nie stało. Kiedy przyjechałem do domu to pod podpięciu kompa ukazał się właśnie błąd 2A98. Z komputera wynika że to czujnik wału korbowego jak dobrze pamiętam.
  4. Witam Ostatni mi czasy niestety padł termostat w E60 2007r. w silniku N53 B25 (2.5l ben). Szukam jakiegoś nowego termostatu czy moglibyście polecić jakiś dobry?żeby nie rozwalił za szybko.
  5. Witam Przez jakiś czas zauważyłem że w mojej E60 2007r. z silnikiem N53 że podczas włączonego zapłonu cały czas świeci się Check-Engine kiedy to inne wszystkie żółte kontrolki jakie zapalają się przy zapłonie zaraz gasną oprócz właśnie Check-Engine. Po podpięciu auta do komputera właśnie ukazał się błąd o kodzie 2EF7, który oznacza problem z czujnikiem termostatu. Zdecydowałem się więc na wymianę tego że czujnika (znajduję się on zaraz na samym przodzie silnika spoglądając delikatnie w prawo) niestety problem nadal jest ten sam. Kiedyś zanim zresetowałem komputer DME podczas jazdy zapalał się Check-Engine i ograniczał zakres obrotów silnika. Czy ktoś ma pomysł na ten błąd czujnika termostatu oprócz jego wymiany, która nie pomogła?
  6. WITAM Przegrzebałem chyba cały internet i nic nie znalazłem. Mianowicie posiada ktoś jakieś aktualne linki do pobrania NCSa? tylko proszę nie chomik
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.